evelinaochalice

Alla inlägg under januari 2012

Av Evelina Alice - 26 januari 2012 20:45

                                         

Världens absoluta bästa, sötaste, knasigaste och goaste lillasyster! Jag älskar dig så sjukt mycket! :) Puss!/Evelina

Av Evelina Alice - 26 januari 2012 20:41

älskade syskon!


Hejhej förlåt för att jag inte bloggat på typ 2 dagar, men jag har inte haft tid. Snart kommer massa roliga inlägg så håll utkik, ska bara se klart ett program. Hejdå sålänge! ♥ //alice  

Av Evelina Alice - 26 januari 2012 19:45

Är hos pappa just nu. Ska sova här inatt. Vi har ätit middag, fikat och nu sitter vi och kollar på 2 and a half men. Mys! Men det är paus nu så jag passade på att blogga. :) Kvällen kommer bestå av att mysa framför tven med pappa, Jens och Emma. Ska försöka lägga mig vid 21.30 idag. Var huur trött som helst imorgon. Jag var tvungen att gå upp vid 06.00 idag så att jag kunde duscha, så ja.. Men nu är nog pausen snart slut, och jag ska bege mig imot soffan. Vi hörs imorgon efter skolan. Puss & Kram! /Evelina

 

Av Evelina Alice - 26 januari 2012 17:03

                 

Vill ha allt! Ni hittar kläderna på www.ginatricot.se

Av Evelina Alice - 26 januari 2012 16:45

Nu har jag läst 87 stycken av inläggen på bloglovin. Tänkte ta en paus nu och fixa ett inlägg till er. Asså jag måste sluta på ett jämt tal varje gång när jag läser inlägg på bloglovin. Typ som en tvångstanke. Tex. 300, 250, 20 osv. Förstår ni vad jag menar ? Är det så för er också ? Skulle vara kul att veta! :) Nu ska jag gå ut i köket och se om vi har några chips hemma. Hoppas :) Får värsta rycket ibland, och då måste ja bara ha något! Haha. ;) Vi hörs! Evelina

 

Herre vad gott! Ge mig!

Av Evelina Alice - 26 januari 2012 15:45

Slutade vid 14.50 idag. So och engelskaförhöret gick bra! Eller ja, det tror jag iallafall. Åt nyss mellanmål och nu blir det att slappa i soffan. :) Har inga läxor som jag behöver göra varken idag eller imorgon. Jippi! :) Hahah, nej men är ju såklart jätte skönt. Nu ska jag fortsätta att slappa. Har 387 inlägg att läsa på bloglovin så det ska jag sysselsätta mig med nu, och sen ska jag försöka göra lite roliga inlägg till er. Puss! /Evelina

 

Hahah!

Av Evelina Alice - 25 januari 2012 18:01

Gaah vilka snygga jeans! Måste ha dom! /Evelina

Isabella denim destroy jeans 399kr Gina Tricot  

Av Evelina Alice - 25 januari 2012 16:15

Sitter vid tven just nu och har precis gjort mat. Det fick bli pasta och falukorv. Kanske inte det roligaste men mamma jobbar till 19.00 idag och jag har dans vid 19.15 så jag är ju tvungen att äta innan dansen, och då brukar det bli något lätt! Förutom att dansa så ska jag göra engelskaläxan tills imorgon. Vi har 37 glosor och så ska vi kunna peka ut 5 huvudstäder och 5 städer på kartan. Tycker att det är lite mycket läxa med tanke på att vi fick reda på den i måndags. Aja, hoppas att det går bra imorgon på förhöret. Som tur är så är engelskan den sista läxan som jag har för veckan. Skööönt! Vi hörs, puss! /Evelina

Bildkälla: Weheartit   Vill ha sommar!!!  


Ps. Om ni vill vara med på fototävligen så skickar ni en bild till våran mejl: evelinaochalice@hotmail.com 

Presentation


Hej, nu har du klickat in dig på en blogg som drivs utav två tjejer som är födda 1997. Vi bor i Lindsdal en bit utanför Kalmar.
På fritiden umgås vi med våra vänner,fotar,shoppar och håller på med olika sporter. Kontakt: evelinaochalice@hotmail.com


Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards