evelinaochalice

Alla inlägg under februari 2012

Av Evelina Alice - 29 februari 2012 22:11

var hemma från skolan idag. Men imon blir det skola. Har bara tagit det lungt, men inte orkat uppdatera. Tycker det är fett tråkigt att uppdatera just nu, trött på desigen och allt.. får snacka med evelina så vi kan fixa det.. lovar att då blir det bättre.+ att jag får min iphone om drygt en vecka. Då blir det mer uppdatering. 

Men ligger just nu i sängen och ska stänga av musiken (a) och datorn. Puss på er <3

kram /a

Av Evelina Alice - 29 februari 2012 16:00

Skottdagen idag ju! Tyckte det var värt att nämnas eftersom att det bara händer var 4:e år. ;) Kom nyss hemifrån skolan. Slutade vid 15.20 idag, min senaste dag. Dagen har varit riktigt seg.. Spanska prov och 2 hkk förhör. Spanska provet gick skit kändes det som. Uschh. Vill ha ett A men det lär jag ju knappast få nu. Hoppas att jag får ett C iallafall. 


Nu ska jag mest slappa. Vi har inga mer läxor denna veckan så det är såklart jätte skönt. Sen vid 19.15 blir det dans. Är riktigt peppad! Jag har ju inte dansat på 2 eller 3 veckor ? Kommer inte ihåg, men jag har ju varit sjuk så något sådant är det. 


Igår uppdaterade jag aldrig men det var för att jag var upptagen hela dagen. Gick i skolan, va i stan och på modehuset med mamma, tittade oth, pluggade spanska och hkk. Köpte 3 saker. En tröja, ett nagellack och ett iphone skal, men det visar jag inte nu. Det får ni se lite senare. Ha det bra! Evelina

Av Evelina Alice - 28 februari 2012 16:58

Hej på e, dålig uppdatering från min sida. Har inte haft någon ork eller tid för den delen heller. Nu lyssnar jag musik och sitter vid iPaden, så alltså tyvärr ingen bild.. Me jaja ska väl snart plugga lite, blö. Sen blir det nog evelinn. Men igår iaf så var det en nice kväll. Vid sex åkte jag och evelinn till modehuset. Där gick vi lite och åt glass åså. Sen typ gick vi till hennes syrra träning, där även Frej var och vi tre fick bort tillikea och hängde där, vid sofforna uppe på väggen (a). Sen så ja var vi ute med. En när han hade åkt sprang jag å evelinn runt och flummade, satt i en kundvagn mitt i gatan och snackade med Linus och sånt. Sen stack vi hem och ja.. Då blev det bb. Men vi hörs KANSKE senare, kram :) /Alice

Av Evelina Alice - 27 februari 2012 15:45

Kom nyss hem ifrån skolan. Slutade runt 15.00 så jag har hunnit äta mellanmål också. Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Fast å andra sidan så har jag både matteläxa och spanskaprov tills på onsdag så det är väl lika bra att börja med det nu. Vi får se hur jag gör. Men nu måste jag gå. Ha det bra! Evelina

 


Av Evelina Alice - 26 februari 2012 21:21

Älskar denna låten! Hoppas verkligen att den vinner! /Evelina

Av Evelina Alice - 26 februari 2012 20:30

God kväll! Eller nått hahah. Sitter i soffan med mami nu. Hon syr och jag gör.. typ inget. Har inget att skriva egentligen. Verkligen ingen inspiration alls. Jaja. Ska nog leta efter lite nya bilder till headern. Är riktigt trött på den, och det tror jag att Alice är med. Om man själv tycker att headern är tråkig så måste den bytas. ;) Jag vill ha ljusare färger nu. Typ vit och olika rosa toner. Kanske ljusblått eller ljusgrön också.. Iallafall våriga färger. Sen gärna något annat typsnitt, och såklart nya bilder! Jag och Alice håller på att prata lite om det på facebook just nu, båda måste ju bli nöjda. Ha en bra kväll så får vi se om vi hörs senare eller inte. Kram! Evelina

Åh, så fint! Inte för att bilden passar men iallafall. ;)  

Av Evelina Alice - 26 februari 2012 14:15

Är helt slut nu. Har städat hela tiden sen förra inlägget så det är därför. ;) Strax blir det mat. Sen hoppas jag att det blir någon avsnitt av One Tree Hill. Puss! Evelina

Här var det hett! ;)  

Av Evelina Alice - 26 februari 2012 11:30

God morgon! Eller nått.. haha! Inte för att jag vaknade nu men dom flesta kanske gör det ? Iallafall. Jag har inte hunnit med att gör alls mycket dom timmarna som jag har varit vaken. Det enda jag har gjort är väl att sitta vid datorn och kolla på tv. ;) Nu så ska jag strax äta frallor och jordgubbar. Mums! Har nyss drukit smoothie också så detta blir den bästa frukosten. :) Vet faktiskt inte vad jag ska hitta på idag. Jag tror att jag mest ska ta det lungt så att jag är frisk tills imorgon när skolan börjar. Jippi! Som jag har längtat. Ha en bra dag! Puss! /evelina

Presentation


Hej, nu har du klickat in dig på en blogg som drivs utav två tjejer som är födda 1997. Vi bor i Lindsdal en bit utanför Kalmar.
På fritiden umgås vi med våra vänner,fotar,shoppar och håller på med olika sporter. Kontakt: evelinaochalice@hotmail.com


Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards