evelinaochalice

Alla inlägg under januari 2012

Av Evelina Alice - 30 januari 2012 14:00

Har verkligen inget att göra. Förutom läxor då. Men dom orkar jag inte göra just nu (a). Får väl fortsätta titta på tv eller något. Har min VeckoRevyn tidning kvar att läsa, så det kan jag ju alltid göra.. Om jag kommer på någon rolig idé så ska jag göra fler inlägg till er. Nu ska jag fortsätta att tråka. /evelina



Juste, måste bara säga att vi har sett färdigt på alla säsonger av Chuck. :( Hatar det! Men som tur är så börjar säsong 5, den sista :'(, på onsdag vid 20.00 Tyvärr så har jag dans mellan 20.15-21.15, men vi ska spela in det och titta på när jag kommer hem. KAN INTE VÄNTA!!   

Av Evelina Alice - 30 januari 2012 13:45

1. Gula toner

           

 


2. Maxiklänning

       


3. Sporty spice

           


4. Afrikansk gudinna


        


5. Läder

             

Av Evelina Alice - 30 januari 2012 11:30

Tittade nyss färdigt på våra bästa år. Nu så hade jag tänkt att gosa ner mig i soffan och läsa i min tidning. Hur låter det ? Jag tycker att det låter kanon! ;) Sen ska jag försöka att fixa lite roliga inlägg till er, men jag har verkligen noll inspiration. Ni får så gärna komma med förslag! Tycker faktiskt att ni är lite dåliga på att kommentera. Kom igen nu då! :) Puss Evelina

Åh vad underbart med sommar! Vara brun, vara ute sent på kvällarna utan att det bli kolsvart vid typ 15.00, ha short, ha klänning, gå runt i bikini, åka till stranden, bada.. Skulle kunna hålla på hur länge som helst!         

Av Evelina Alice - 30 januari 2012 10:15

Skulle ni vara intresserade av en bloppis ? Jag har jätte mycket kläder som jag vill bli av med. Kommentera gärna vad ni tycker! :) /Evelina


OM JAG/VI SKULLE HA BLOPPIS, TYCKER NI ATT JAG/VI SKA GÖRA EN BLOPPISBLOGG DÅ ELLER HA BLOPPISEN PÅ DENNA BLOGGEN ? :) 


(skrev jag/vi eftersom att jag inte vet om Alice vill ha bloppis, men jag vill iallafall)

Av Evelina Alice - 30 januari 2012 08:45

Halsband 149kr 40kr  

Halsband 149kr 40kr  

Öronhängen 69kr 20kr  


Haha, så fult att det står "slutspurt" på bilderna. ;)


Borde inte shoppa mer, med tankte på att jag redan har alldelles för mycket, men det var ju så billigt ju.. ;) Behövde endast betala 100kr för dessa fina saker. Jag köper nästan aldrig smycket så det kände mer okej. Haha. Nöjd är jag iallafall! Ni hittar allt på www.uropenn.se Kram! Evelina


Av Evelina Alice - 30 januari 2012 08:30

Är fortfarande sjuk, så jag stannar hemma ifrån skolan idag. Samma sjuk som igår. Feber, förkyld, ont i halsen och nu så har jag fått hosta också. Hoppas att jag blir bättre tills imorgon. Hatar att missa saker i skolan, får typ panik. Nej men ni fattar vad jag menar ? 


Just nu så ligger jag nedbäddad i soffan med täcke och kudde, och tittar på tv. Mysigt! Hoppas att jag orkar blogga mycket idag, men det beror såklart på hur jag mår. Är så jäkla trött. Har haft svårt att sova eftersom att jag är så täpt. Sen så brukar jag gå och lägga mig sent och gå upp tidigt. Ingen bra kombination. ;) Ha en bra dag! /evelina

 

Av Evelina Alice - 29 januari 2012 18:45

 

www.nelly.com Aura Boutique 279kr


Denna fina klänningen klickade jag hem ifrån nelly tillsammans med lite underkläder! Nöjd! Tyckte att den var så himla fin och annorlunda. Har aldrig sett någon liknande. Hade tänkt ha den på min syssling Felicias dop som är i februari. Vet bara inte vad jag ska ha för kofta och strumpbyxor. Klänningen är så himla fin i sig men jag behöver nog en kofta och strumpbyxor när det bara är februari. Vet dock inte vilken färg, men jag tror att vita blir snyggast. Men vi får se helt enkel. Det är ju endå ett tag kvar till dess. Kram! Evelina      

Av Evelina Alice - 29 januari 2012 14:45

Dunkar musik och tittar på kläder på nelly.com! Undebart! Får se vad jag skickar hem, har lite svårt att bestämma mig.. Ni får se det sen iallafall. :) Ha det bra! /evelina

Presentation


Hej, nu har du klickat in dig på en blogg som drivs utav två tjejer som är födda 1997. Vi bor i Lindsdal en bit utanför Kalmar.
På fritiden umgås vi med våra vänner,fotar,shoppar och håller på med olika sporter. Kontakt: evelinaochalice@hotmail.com


Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards