evelinaochalice

Alla inlägg under januari 2012

Av Evelina Alice - 31 januari 2012 20:46

Sitter i soffan med mamma och tittar på Top Model Sverige. Tycker inte att det alls är lika bra som ANT men men. Det funkar. Tycker att dom är mer oproffisonella och så är dom så himla taskiga! Uscha. Nu så håller jag på att övertala mamma att göra smoothie till mig. :) Har redan drukigt det idag, men jag är ju beroende. Orkar inte göra det själv iallafall. ;) Ha en bra kväll! /evelina

Men herregud, vad har Jonas på sig ? Diss!  

Av Evelina Alice - 31 januari 2012 19:53

Vet att jag skulle blogga massa igår, men internet slutade fungera + att det gick en propp. Sen gick jag och la mig och hade inte tid helt enkelt. Och idag har jag inte heller haft tid, först skolan och kom hem halv 5, sen stack  jag till klubben (taekwondon) och sen kom jag hem för ett tag sen och ska nu plugga massa. Till typ nio, halv 10 ska jag lägga mig i sängen och kolla film. Sen sova. Vi får höras imorron helt enkelt. KRAM! //Alice

Av Evelina Alice - 31 januari 2012 15:35

Denna låten får mig verkligen att längta ännu mer till sommaren! Jag tycker även att den är en riktig pepplåt! /Evelina

Av Evelina Alice - 31 januari 2012 13:46

Är verkligen i behov av en ny plånbok. Min gamla köpte jag när jag var typ 10år eller något. Den är i svartskinn med ett glitterspänne. Den är väl ganska fin så, men det har ramlat av många "diamanter" och så har jag börjat tröttna på den. 

Den plånboken jag har just nu.  


Kate stud wallet 129kr  


Hittade denna snygga plånbok på www.ginatricot.se. Skulle inte förvåna mig om den var mitt nästa köp. ;) /evelina

Av Evelina Alice - 31 januari 2012 13:30

Ligger i soffan och övar på no-begrepp. Kul. Orkar inte göra mer nu så jag tänkte ta en paus och läsa lite i min tidning. Får nog bli så. Vi hörs lite senare. :) /Evelina

 

Av Evelina Alice - 31 januari 2012 12:15

Har precis lagat mat. Eller ja, lagat och lagat. Vi år kotletter och potatis för någon dag sen, så jag skärde det i småbitar och stekte det. Lätt lagad lunch! Till det drack jag julmust. ;) Brukar inte dricka det men vi hade ingen juice och jag ville inte ha vatten, så. ;) Nu ska jag vara duktig och plugga till mit noprov som jag har på fredag. Puss! /evelina

Av Evelina Alice - 31 januari 2012 09:08

Dom här as gulliga hundvalparna fick mig verkligen på bättre humör. Så himla gulliga! :) /Evelina

                 

Dör :')  

Av Evelina Alice - 31 januari 2012 09:00

Följ jätte gärna oss med bloglovin! Det skulle verkligen vara super kul. :) Så slipper ni gå in på bloggen flera gånger om dagen för att kolla om vi har uppdaterat. Utan nu så blir ni meddelade istället och så skickar bloglovin er vidare till vår blogg och det nya inlägget. Smart va ? :) Om ni inte redan har bloglovin så tycker jag verkligen att ni ska skaffa det nu!


Här kan ni bli medlem: www.bloglovin.com/sv/signup

Här kan ni premerera på våran blogg: www.bloglovin.com/sv/search-blog/evelinaochalice.bloggplatsen.se

Om ni inte förstår så visar jag gärna i ett inlägg. Det är bara att kommentera. Det är självklart gratis att gå med i www.bloglovin.se ! :)


Kram! /evelina


 

Presentation


Hej, nu har du klickat in dig på en blogg som drivs utav två tjejer som är födda 1997. Vi bor i Lindsdal en bit utanför Kalmar.
På fritiden umgås vi med våra vänner,fotar,shoppar och håller på med olika sporter. Kontakt: evelinaochalice@hotmail.com


Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards