evelinaochalice

Alla inlägg under januari 2012

Av Evelina Alice - 27 januari 2012 15:58

 

Hejhej, skolan idag var seg och tråkig. Men sen efter skolan så stack man hem till sig och så fixade jag mig och massa o sen packade jag lite, och nu sitter jag här hos evelinn. vid 6 ska evelinn ha tjejkväll så då kommer tjejerna! Längtar! ♥ Sen efter det så sover jag, tove o evelinn i husvagnen. Imorgon jag, evelinn , frej och kanske tove! Blir la nice, kommer nog bli väldigt dålig uppdatering för mig denna helgen. Men vi hörs när vi hörs, pusspuss!    //alice 

Av Evelina Alice - 27 januari 2012 07:21

Äntligen fredag! Snart helg ju. :) Känner mig dock inte jättepigg. Har ont ihuvudet och halsen men jag går till skolan iallafall. Hoppas att det går över.. Har drukit té och om huvudvärken inte går över så är det ju bara att ta en tablett. Om 20 minuter så ska jag till skolan, så jag sitter väl vid datorn till dess. Är endå färdig så. Puss! /Evelina 

Av Evelina Alice - 26 januari 2012 22:30

godnatt till våra fina läsare! Sov gott nu så hörs vi imorgon, denna helgen kommer bli en underbar helg! Ser verkligen ifram mot den. ska fixa en liten bild till er, där det står vad jag ska göra! Kommer snart. Men ska lägga mig nu så fixar den när jag ligger i sängen, hihi. Pusspuss!  

finaste lillebror!    //ALICE

Av Evelina Alice - 26 januari 2012 22:00

Nellie Berntsson - Deltagare i programet 'ponnyakuten' detta året. Modell för hööks. Och driver en stor blogg, och bara 11 år! 


Ponnybrudarna - 2 underbart roliga och schyssta tjejer som driver en stor blogg, som handlar om deras hästar och deras vardag, träningar osv! 


Tove - En fotoblogg! Verkligen jätte fin blogg! :) 


Moa - En av mina närmsta vänner's blogg. Hon skriver om sin vardag, och visar fotografier :L 

fieeen tjej! 

//alice 



Av Evelina Alice - 26 januari 2012 21:45

Haha bara för att lixom, lite häst&ryttare mode! Enyoy.. ni som är intresserade av sånt! Hehe  

Av Evelina Alice - 26 januari 2012 21:34

//alice  

Av Evelina Alice - 26 januari 2012 20:56

Sitter just nu och tittar på Copycat singers med pappa! Emma har somnat och Jens dissade oss som vanligt för datorn. Men det är mysigt iallafall. Sa ju att jag inte skulle blogga mer idag, men jag fick lite tid över eller vad man ska säga. Men nu ska jag vara social och stänga av datorn. Vi hörs ! /Evelina

Av Evelina Alice - 26 januari 2012 20:56

 ALEX PRINTED TOP

ROSE SHIRT

SHANNON ROUNDNECK

SHANNON ROUNDNECK

SIENNA ROUNDNECK

HOLLY HOODIE

ALL SWIM BANDEAU

ALL SWIM ROLL BRIEF

OPHELIA SWEATER

SELMA TOP

Massa mode från cubus! Like it! //alice

Alice · Dagbok · Mode

Presentation


Hej, nu har du klickat in dig på en blogg som drivs utav två tjejer som är födda 1997. Vi bor i Lindsdal en bit utanför Kalmar.
På fritiden umgås vi med våra vänner,fotar,shoppar och håller på med olika sporter. Kontakt: evelinaochalice@hotmail.com


Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards