evelinaochalice

Alla inlägg under januari 2012

Av Evelina Alice - 31 januari 2012 08:45

Det suger. Mår dåligt. Inget att göra. Åhh. Usch. Blää.


Nu ska jag sluta klaga. 


Vet inte vad jag ska hitta på idag. Lär väl fixa inlägg, läsa i min tidning, göra läxor, titta på tv, sitta vid datorn. Det vanliga ungefär. Har inte sovit alls bra inatt. Somnade vid typ 22.30 igår och sen vaknade jag vid 04.00 av att jag inte kunde andas, så mamma fick hämta min akutmedecin. Efter ett tag började den hjälpa men jag somnade inte om förrens 06.00 Sen vid 07.30 så ringde vår telefon, så då gick jag upp. Sen har jag drukit smoothie och suttit vid datorn sen dess. Det jag skulle vilja göra mest av allt nu är att sova, men jag får typ panik om jag inte gör mina läxor, så aa, gör väl dom först. Hoppas att ni har en bra dag och att ni är friska. Puss! Evelina

Bild: Weheartit  


Av Evelina Alice - 30 januari 2012 20:15

Sitter i soffan och myser med en kopp varmchoklad. As gott ju, å så är det bra för halsen med. Perfa ;) Strax så blir det "how a meet your mother" och sen vid 21.00 så blir det "mammor och minimodeller". Tycker att det programmet är överdriven, men mycket underhållning. ;) Nu ska jag gå. Puss! Evelina

Mums!  

Av Evelina Alice - 30 januari 2012 19:45

Dunkar musik och längtar till sommaren! Åh, ska försöka göra 2012 till världens bästa sommar. Tagga!! Ska inte bara sitta inne och slösa bort dagarna, utan ta tag i mitt liv och hitta på roliga saker, inte tacka nej till allt. Är väldigt bra på det. ;) Tänker lixom inte efter hur kul det kan bli osv. utan tar för givet att jag inte vill. Ska försöka att vara ute så mycket som möjlig, BLI BRUN (har väldigt svårt för att bli brun, så det är pressa som gäller!), vara ute på kvällarna, umgås mer med kompisar, allt möjligt. Är så himla taggad på sommar så det är inte klokt! Sommar 2012 KOM! /Evelina

                   

Av Evelina Alice - 30 januari 2012 19:10

hej, nu ska det bloggas som 7ton! Ska fixa massa inlägg till er, helgen har varit helt fantastisk.. vart med fina vänner och bara haft kul Ni får veta senare i ett annat inlägg. Ska blandannat fixa också: ett med nya saker, bilder, musik tips och ett hemligt! KRAM


BTW;kommer byta från www.alicewendels.blogg.se  till nattstad. Ska bara fixa klart den! Sen länkar jag bloggen och hoppas ni stannar kvar precis som ni gjort här. Ni e bäst! //ALICE

Av Evelina Alice - 30 januari 2012 17:30

Nu är jag fräsch igen. Skönt! Snart blir det mat. Avokado, paprika, bacon och potatismos, döör. Haha, låter skit äckligt men det är det verkligen inte. ;) Huur gott som helst! Nu måste jag gå. Pussar /e

Gatt!  

Nu:

Av Evelina Alice - 30 januari 2012 15:37

 

Av Evelina Alice - 30 januari 2012 15:00

Känner mig hur äcklig och ofräsch som helst! Skulle verkligen behöva ta en duscha så jag får väl göra det strax.. Jag hatar att skälja ur shampoot! Det känns som att det ska komma någon precis samtidigt som man blundar. Typ en mördare eller något. Läskigt ju :S Annars så kan jag stå i duschen ganska länge. Älskar känslan av att lägga sig nyduschad i en nybäddad säng, och så älskar jag doften av nyduschat hår! Puss! Evelina

Så sant! HÅLLER NI MED MIG ?  




Av Evelina Alice - 30 januari 2012 14:40

Min humor! /Evelina  

Presentation


Hej, nu har du klickat in dig på en blogg som drivs utav två tjejer som är födda 1997. Vi bor i Lindsdal en bit utanför Kalmar.
På fritiden umgås vi med våra vänner,fotar,shoppar och håller på med olika sporter. Kontakt: evelinaochalice@hotmail.com


Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards