evelinaochalice

Alla inlägg under januari 2012

Av Evelina Alice - 21 januari 2012 17:33

  

Av Evelina Alice - 21 januari 2012 15:13

 

bild:google

Har precis gjort en milkshake! Jättegod, smakar precis som den på mc , hihi♥ 

//Alice

Av Evelina Alice - 21 januari 2012 15:01

Hej, har fixat mig och massa. Och ätit lite, och nu blir det film. Sen ska jag träffa en kompis! Kram♥ Ni kommer få roligare inlägg lite senare. 

//alice

 

Av Evelina Alice - 21 januari 2012 14:32

Åkte ju som sagt iväg på dans vid 09.30 Kände mig halft död när klockan ringde vid 08.00, men det vara bara att gå upp. När jag kom hem ifrån dansen så duschade jag och sen så har jag, mamma och Jens tittat på Chuck. Så ovanligt. ;) Nu ska jag strax äta lunch, och sen får vi se vad jag hittar på. Har rätt mycket läxor denna veckan också men vi får se. Ska nog gå bort till pappa en stund också. Har inte träffat han på nästan en vecka, även att han bor typ 10 minuter ifrån min mamma, haha. Men min lillasyster har ju varit sjuk så det är en av anledningarna plus att min pappa jobbar heltid, så han är inte hemma jätte ofta. Vi hörs! Puss Evelina

Av Evelina Alice - 21 januari 2012 12:35

nu ska jag fixa mig och sen städa rummet, sen får jag se vad som händer! Kram //alice

   

bjuder på 2 snygga frisyrer! Ni har sett dom innan, i know

Av Evelina Alice - 20 januari 2012 20:30

Sitter uppe på mitt rum och är sur på Jens för att han väljer sina kompisar framför mig, mamma och CHUCK. Asså hur kan han dissar chuck ?! Inte tillåtet! (inte seriös) Får väl nöja mig med datorn, tvn, min godispåse och kanske lite shopping ? ;) Heheh.. Är verkligen shoppingberoende. Typ shopaholic. Fråga Alice så får ni se. ;) Nej men vi får se hur det blir med det.


Måste iallafall gå och lägga mig tidigt idag. Imorgon ska jag upp vid 07.30 för att jag har dans. Älskar mitt liv -.- Kommer få gå upp vid 07.30 varje lördag i tio veckor nu tills kursen är slut. Inte okej alltså! Men jag älskar ju att dansa så jag kan ju inte göra någonting åt det.. Vi hörs senare eller imorgon. Pussar! Evelina

Ska nog städa lite först nu när jag tänker efter.. Ni ser kanske hur min säng ser ut i bakgrunden av bilden ? Kommer ju inte kunna sova annars så det är väl bara att göra. Vi hörs!

Av Evelina Alice - 20 januari 2012 18:57

Har precis ätit, hemmagjorda hamburgare med pommes och efterrätt! Jätte gott  

Nu ska jag snart se på tv med min lillebror och äta gott, sen ska jag väl sitta framför datorn och kolla film, eller om jag ska träffa en kompis. Men det är inte bestämt än. Vi hörs med tiden! Alltså snart.. kram  //aliice  

Presentation


Hej, nu har du klickat in dig på en blogg som drivs utav två tjejer som är födda 1997. Vi bor i Lindsdal en bit utanför Kalmar.
På fritiden umgås vi med våra vänner,fotar,shoppar och håller på med olika sporter. Kontakt: evelinaochalice@hotmail.com


Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards