evelinaochalice

Alla inlägg under januari 2012

Av Evelina Alice - 29 januari 2012 09:45

God morgon på er! Sovit gott ? Det har tvyärr inte jag. Vaknade vid 06.30 av att jag var täpt och hade svårt att andas. Var även genomförkyld och nu har jag feber. Så idag får jag vara hemma hela dagen och vila upp mig.


I eftermiddag så skulle jag egentligen på middag med pappas sida av släkten men nu får jag stanna hemma istället. Det gör inte så jätte mycket eftersom att jag endå behöver plugga. Sen hoppas jag att jens kommer hem om en stund så att vi kan titta på Chuck. Har inte tittat på det sen i torsdag. Har abstinensbesvär! ;)


Nu har jag iallafall tagit kort på det som jag köpte igår och det som jag köpte dom 2 senaste gångerna jag var på modehuset. Dom bilderna kommer upp så fort den bärbara datorn kommer hem. Puss! /evelina

:(  

Av Evelina Alice - 28 januari 2012 18:00

Kom hem från stan vid typ 17.00 Vi var på modehuset, ikea, stadium och i mataffären. Hittade ganska mycket! Både kläder och skor. Är iallafall jätte nöjd med mina köp! Dock så blev det ganska dyrt. ;) Sitter vid min storebrors dator just nu så jag kan inte ta kort på shoppingen och föra över dom till hans dator. Så jag får göra det när han kommer hem med den bärbara. Men om jag hinner så gör jag det idag. Ta kort iallafall. Ska försöka att ta kort på det jag köpte förra gången på modehuset, för det glömde jag. Om jag kommer ihåg vad jag köpte, och om jag hittar det. Nu ska jag gå bort till pappa och äta middag. Sen vet jag inte riktigt vad som händer. Hoppas på att Jens kommer hem så att vi kan se Chuck! Puss! /evelina

Av Evelina Alice - 28 januari 2012 14:15

Hejsan, sitter just nu och myser i min nya halsduk och väntar på att evelinn o dom ska komma hem typ.

Vet inte riktigt hur det blir idag. Vi får la se!

Men ska snart äta sen får jag se vad som händer, vi kanske hörs. Kram //alice

 

ååh vad jag saknar dig!

Av Evelina Alice - 28 januari 2012 11:25

   


Åhh! Så fina. 149r/styck på H&M   

Av Evelina Alice - 28 januari 2012 11:15

Hej! Kom precis hem ifrån dansen. Dock så var jag inte med eftersom att jag vaknade förkyld. Så jag satt och tittade på istället.


Runt 12.00 ska jag äta lunch. Ni kanske tycker att det är lite tidigt men det är för att jag gick upp vid 07.30 idag, så jag åt fukost redan vid 08.00 Hade lite tid över imorse innan vi åkte till dansen, så då passade jag på att kolla lite på hms hemsida. Gud vad mycket fint det finns där! Vill ju ha typ allt! Jag har presentkort på 300kr på hm men dom går inte att använda när man handlar på nätet. Himla dumt tycker jag. Tycker inte alls att dom har lika fina kläder i butiken som på nätet. 


Efter att vi ha ätit så ska jag och mamma iallafall till modehuset. Vet inte om vi ska någon mer stans än stan men det får vi se. På modehuset ska vi träffa mammas kompis Sussane och hennes son Melwin. Antar att vi kommer fika eller något då. Kommer nog bli kul iallafall! puss! Evelina

Inte för att jag är ledsen, men aa, ni fattar hahah.   


Av Evelina Alice - 27 januari 2012 19:39

Asså jag dör vad söt han är! Tänkt att ha han som lillebror. :) Herre vad gullig han är. Smällter.. :)  

Av Evelina Alice - 27 januari 2012 19:30

Tittar just nu på postkodsmiljonären medans vi väntar på att klockan ska bli 20.00 för då ska vi se på film. Vet dock inte vad det blir för någon. Hoppas bara att den är bra! Vi får se om jag bloggar någonting mer idag. Annars så hörs vi imorgon. Puss o kram /Evelina

Av Evelina Alice - 27 januari 2012 16:30

Ska bort till pappa strax och äta middag. Tror att farfar skulle komma med. Sen vid typ 20.00-21.00 så blir det film/myskväll. :) Behöver slappa ikväll och ladda inför en ny vecka med mycket dans och läxor. 


Slutade vid 14.10 idag och kom väl hem runt 14.30 Då tittade jag, Jens och mamma på Chuck och drack smoothie. Gott! ;) 


Imorgon så har jag dans vid 09.30, så jag kommer gå upp lite innan 08.00 Orka. Så jag tror inte att jag jag kommer uppdatera, eller ja, jag är nästan säker på det. Men sen kommer jag hem vid 11.00 så då ska jag duscha, göra någon läxa, skriva inlägg och kanske åka till modehuset eller stan. Vi får se! 


Ska försöka att uppdatera er under kvällen men det är inte säkert att det går, men jag ska försöka. Ha en as bra fredag! Puss! /Evelina

 

Presentation


Hej, nu har du klickat in dig på en blogg som drivs utav två tjejer som är födda 1997. Vi bor i Lindsdal en bit utanför Kalmar.
På fritiden umgås vi med våra vänner,fotar,shoppar och håller på med olika sporter. Kontakt: evelinaochalice@hotmail.com


Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards