evelinaochalice

Alla inlägg under mars 2012

Av Evelina Alice - 26 mars 2012 18:00

Hejsan! Länge sen nu ju! Hade inte tänkt komma tillbaka riktigt än eftersom att appen inte har kommit men jag kommer förhoppningsvis tillbaka snart. Har väldigt mycket i skolan nu. So-prov, no-prov, två matte-prov, en stor inlämning i hemkunskapen + en hemuppgift där vi ska diska, tvätta osv. Har fler saker så ni förstår att det är mycket att tänka på. Sammtidigt så har jag mycket att göra annars också. Vi tränar väldigt mycket med dansen, det är danstävlingar, konfimation m.m Om två veckor så är det ju påskolv så då kommer jag förmodligen ha tid att blogga, så som det ser ut nu så kommer iallafall jag att börja blogga på påskolvet. Tack till alla läsar som tittar in iallafall, det betyder verkligen jätte mycket ! <3 Puss! Evelina

Av Evelina Alice - 15 mars 2012 19:00

Ja tyvärr så måste jag också ta bloggpaus ett tag. Vet inte hur länge men det blir nog när appen kommer. Väldigt mycket just nu. Både i skolan och hemma (asså inget allvarligt då utan bara mycket träningar, saker att göra osv.) Sen har det varit jätte mycket strul med min iphone. Vi köpte den 12 februari och sen kom den typ några veckor efter, skrev ett inlägg om det iallafall. Men då kom inte simkorten så då väntade jag med att öpnna den. Sen när dom kom så öppnade jag mobilen och då var den såklart trasig! Sjukt trist. En bit av det som sitter runt skärmen hade sprukigt och så gick det inte att sänka ljudet så vi skickade tillbaka den igen. I måndags fick jag ett sms om att den var påväg och nu så ska vi hämta ut den. Hoppas att det inte blir något mer strul . Ha det jätte bra! Puss! /evelina

 

Av Evelina Alice - 15 mars 2012 18:41

asså jag var verkligen tvungen och ändra bloggens design. Höll på å dö hade lixom tomteluva :o. Så slängde ihop en as snabbt och sen så la jag in den. Men nästa vecka ska jag och evelina fotografera så då blir det nya vårig design! Promise! Snart kommer nog appen så då kommer jag tillbax med nya fräscha idér och inlägg! Kram och ha det så bra sålänge! ♥ /Alice

Av Evelina Alice - 14 mars 2012 18:49

Som bilden lyder! 

Jag tar en paus nu tills appen kommer. Puss! /alice

Av Evelina Alice - 12 mars 2012 19:16



Behöver en ny halsduk till min vårjacka så då tänkte jag att denna skulle vara perfekt! Billig och allt ju! Ska in till stan med mamma på onsdag och göra några ärenden. Men frågan är ju då vilken färg som jag ska ha ? Jag har en svart vårjacka så en färgglad är ju kul! Vad tycker ni ?  /evelina

Dagbok · Evelina · Mode · Tips
Av Evelina Alice - 10 mars 2012 22:35

Jackets from H&M


En av dom stora trenderna i vår är den färgglada kavajen! Har slängt ihop ett kollage lite snabbt med kavajer ifrån H&M. Riktigt fina är dom, ett tips ifrån mig! Hoppas att ni gillar det! /evelina

Dagbok · Evelina · Mode · Tips
Av Evelina Alice - 10 mars 2012 22:15

Colorful clothes from Gina TricotHahah, allting var jätte fult ihop, men sakerna är fina var och en för sig! Puss! Evelina


Av Evelina Alice - 10 mars 2012 21:55

Loreen vann!!! /Evelina

Presentation


Hej, nu har du klickat in dig på en blogg som drivs utav två tjejer som är födda 1997. Vi bor i Lindsdal en bit utanför Kalmar.
På fritiden umgås vi med våra vänner,fotar,shoppar och håller på med olika sporter. Kontakt: evelinaochalice@hotmail.com


Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards