evelinaochalice

Alla inlägg under januari 2012

Av Evelina Alice - 20 januari 2012 18:47

 

 

Austin Mahone ♥ 

//alice

Av Evelina Alice - 20 januari 2012 17:18

Hej, skoldagen idag har varit chill. Efter ungefär 3 lektioner åkte vi buss till ungdomsmotagningen med tjejerna i klassen och killarna i 9an. Sen efter det så gick jag och evelina på stan. en kofta hängde med mig hem!, sen stack vi hem och nu sitter jag här och ska snart äta. Men vi får höras sen, blir en chillkväll med godis och uppesittande framför massa filmer! Kanske träffar man någon kompis, men det är sånt som märks.  Kram //alice  

Av Evelina Alice - 20 januari 2012 16:45

Hejhej! Nu är jag hemma ifrån stan. Vi gick inte så länge idag, kanske 2 timmar ? Iallafall så tycker jag att vi hann med det vi skulle. Hittade 1 skjorta, en halsduk, ett par vantar och två ringar på Gina Tricot så det köpte jag plus godis. :) Nöjd är jag! Kommer upp bilder på det lite senare. Vet inte om det vlir ikväll, eller om det blir någon annan dag. Ska lägga upp det så fort jag hinner. Nu ska jag strax gå och hjälpa mamma med maten. Puss ! /Evelina

Dagen facelook eller något.. Utsläppt hår (som var platt en gång i tiden) och inbakadfläta i luggen. I like! ;)  

Av Evelina Alice - 19 januari 2012 23:25

så fin.

nu ska jag sova, godnatt!  //alice

Av Evelina Alice - 19 januari 2012 20:56

vet att jagi nte har bloggat å hela dagen har inte haft ork eller tid. Men evelina har ju hållt uppdateringen uppe!, har iaf tillbringat min dag först i skolan och sedan med evelinn!, kollade film och åt gott.. på en torsdag x'd, Men nu blir det film sen sova. Pusshej vi hörs imon //alice

 

Av Evelina Alice - 19 januari 2012 19:00

Hann inte göra så många inlägg som jag trodde men det blev ju iallafall 6 stycken och det kanske inte är så lite egentligen efter som att dom tog lång tid att göra. Hoppas att ni blev nöjda iallafall. :) Känner mig jätte ofräsch så jag ska alldeles strax hoppa in i duschen. Mendans jag duschar så ska mamma göra fruktsallad. Både hon och jens har kommit hem nu, så efter att jag har duschat klart så ska jag tillbringa min kväll med OnePiecen, fruktsallad och Chuck (mamma och jens också såklart)! ;) Låter inte helt fel i mina öron! Hahah, skulle kunna göra en kategori som handlade bara om Chuck, eftersom att det typ är det enda jag skriver om. ;) Skämt åsido. Nej, nu måste jag verkligen gå. Vi får se om vi hörs senare, annars så hörs vi troligtvis imorgon. Pussar! /evelina

 

Av Evelina Alice - 19 januari 2012 18:30

Nu tänkte jag äntligen visa mina födelsedagspresenter som jag fick av mina kompisar på min tjejkväll! Here you go. :) Puss o kram Evelina

Örngott ifrån Lagerhouse

Presentkort 100kr på hm

Presentkort 100kr ifrån Gina Tricot

Presentkort 100kr Gina Tricot

Duschkrämer ifrån hm

Fridatidning

Sura bilar 

Boken Matilde

Halsband ifrån hm

Ljusfat (eller vad man nu ska kalla det) och lila ljus  

Gröna pärlor/sand som man kan ha i ljuslyktor, blommor m.m

Alla gav inte kort, men det var 4 stycken som gjorde det så här har ni dom!     

   

Av Evelina Alice - 19 januari 2012 17:15

Har hittat den perfekta vårjackan (enligt mig dårå)! Om jag är frisk imorgon så ska ju jag och Alice in till stan (har sagt det typ 3 gånger, men iallafall). Å då ska jag se om dom har fått in den. Hoppas! /Evelina

Min favorit är den blåa! VILKEN ÄR ERAN ? :)  

Presentation


Hej, nu har du klickat in dig på en blogg som drivs utav två tjejer som är födda 1997. Vi bor i Lindsdal en bit utanför Kalmar.
På fritiden umgås vi med våra vänner,fotar,shoppar och håller på med olika sporter. Kontakt: evelinaochalice@hotmail.com


Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards