evelinaochalice

Alla inlägg under april 2012

Av Evelina Alice - 29 april 2012 16:00

Hej ! Var ett tag sen. Har inte haft tid men jag tänkte uppdatera lite nu. Har ganska mycket idéer men jag har ju inte tiden.


Just nu så sitter jag iallafall på tåget påväg hem ifrån Stockholm. Har varit på danstävling (som förövrigt gick skit). Åkte tåg upp till Stockholm i fredags vid 07:30. Är hemma runt 21:00 ikväll så det är lite segt, men jag kommer säkert på någonting att göra. Iallafall. Danstävlingen gick inte alls bra. Först dansade vi semifinal med gruppen och då gjorde en av våra gruppmedlemar illa sig så hon får inte dansa på 4 veckor. Som tur var så gick vi inte vidare till final. Sen dansade jag singel. Dansade en gång och det gick jätte bra, men sen när jag dansade andra gången så fick jag jätte ont i kroppen, blev orkeslös och mådde illa. Fick gå av eftersom att jag mådde så dåligt. Hade feber på morgonen så jag skulle inte ha dansat egentligen men jag ville så gärna och vi hade åkt så långt. Nu mår jag bättre iallafall ! Puss ! /Evelina


*mobilblogg, inga bilder*

Av Evelina Alice - 23 april 2012 17:14


Skickade efter dehär kläderna igår, så dom kommer väl någon dag. 

och detta ska jag skicka efter om ett tag :

och så massa shorts....


och tycker ni jag ska ha denna klänning som skolavslutningsklänning? :)med dehär skorna.. 

/Alice


Alice · Dagbok · Mode
Av Evelina Alice - 23 april 2012 17:08

SHIET vad sämst jag är eller?!. Jag vet jag har inte bloggat.. och jag ber om ursäkt. jag har inte suttit vid datorn och har inte orkar gå in på internet och massa skit för att uppdatera + att jag verkligen inte haft tid. Förra veckan hade jag grymt mycket läxor och helgen var jag i borghom och sleepade hos evelinn&hennes kille och träffade min också. 
Så ja..helt enkelt ingen tid och ingen ork. Ska iaf nu börja med att uppdatera då jag har tid och sitter vid datorn. Får hoppas appen kommer snart också ju. Dåligt att dom inte kan hålla ett bestämt datum typ -.- Aja puss! /alice 




Och idag ska jag även träna, sen hem och färga håret mörkt mörkt brunt och även klippa lite. Ni får bild sen om jag orkar (a)   

Av Evelina Alice - 21 april 2012 18:09

Kommer inte att blogga på ett tag. Har inte tid just nu. Hoppas att ni har det bra ! Puss ! /Evelina

Av Evelina Alice - 15 april 2012 13:01

Kom nyss hem ifrån dansen. Gick bra tycker jag ! Snart tävling också.. :S Hahah ne, men jag börjar faktiskt bli lite nervös nu eftersom att jag gjorde färdigt min dans igår så är jag inte helt säker men jag får öva järnet ! Nu ska jag ut i det härliga vädret (typ 12 grader och sol, ah vad härligt ! ) och plugga. Hörs senare ! Puss ! /evelina

Av Evelina Alice - 15 april 2012 13:00

New in !Lite nytt som jag har beställt ifrån H&M imorse ! Är helt kär i allt, speciellt shortsen och västen som jag tänkte ha tillsammans i sommar med antingen en bikini eller ett linne under. Love it ! 


Nu måste jag faktiskt sluta att shoppa innan Stockholm och Göteborg. Där har dom massor affärer som jag vill gå in i (tex. hollister) och då kan det ju vara bra att ha pengar. Ska ha köpstopp nu tills Stockholm, försöka iallafall. ;)


Skor 299kr (ska ha dom på skolavslutningen)

Virkade shorts 249kr 

Virkad väst 249kr

Linne 149kr

Hairdonut 29kr (ni vet en såndär som gör att man får den perfekta knuten)

Haircuff 39kr (för att döja hårsnodden, typ som en hårring)


Puss ! /Evelina

Oth

Av Evelina Alice - 14 april 2012 21:34

Hej ! Har inte haft möjlighet att blogga idag. Har dansat, både med gruppen på dansskolan och hemma (gjorde färdigt min singel, så skönt !), gått promenad med mamma, pluggat och nu har mamma, jag och jens filmkväll. Eller ja, vi tittar på oth såklart ! Nu har vi precis sett färdigt på säsong 3 tror jag ? Vet inte om vi ska börja på fjärde säsongen idag eller inte, vi får se. Ha det bra så hörs vi förmodlingen imorgon. Evelina

Av Evelina Alice - 14 april 2012 21:26

Gina Tricot shortsÄlskar verkligen jeansshorts! I alla former. Slitna, dipdye, nitar. Dom här grymma jeansshortsen över kommer ifrån Gina Tricot och kostar 249, 299 eller 349kr. Ska se om jag kan få tag på någon/några av dom. Puss ! /evelina

Presentation


Hej, nu har du klickat in dig på en blogg som drivs utav två tjejer som är födda 1997. Vi bor i Lindsdal en bit utanför Kalmar.
På fritiden umgås vi med våra vänner,fotar,shoppar och håller på med olika sporter. Kontakt: evelinaochalice@hotmail.com


Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards