evelinaochalice

Alla inlägg under januari 2012

Av Evelina Alice - 23 januari 2012 17:26

oj vad dålig uppdatering det har varit idag. Kunde ju ha bloggat as mkt eftersom jag har varit hemma från skolan idag. Men det har jag inte hunnit, för jag har typ bara sovit. Får se om jag ska gå imon, annars uppdaterar jag nog lite mera. Men nu ska jag kolla film. Pusshej //Alice

             

bjuder på några bilder från i sommras! :)♥  

Av Evelina Alice - 22 januari 2012 19:30

Kom precis hem ifrån mötet. Gick bra tycker jag!


Har snöat as mycket idag. Vet faktiskt inte vad jag ska tycka om det.. Måste erkänna att det är lite mysigt iallafall. ;) Men det räcker om snön är kvar januari ut. Kanske en bit in på februari men sen räcker det för min del.


Min dag har bestått av att duscha, göra läxor, titta på Chuck (a), varir hemma hos pappa m.m Slapp dag! Min kväll kommer mest bestå av att göra läxor, fixa inför skolan imorgon och slappa lite. Ha det bra! /Evelina

100% sant!  


Av Evelina Alice - 22 januari 2012 18:28

 

ren spegel och sådant..

hejhej, sitter och kollar film, typ det ända jag gör nu för tiden. Men aa.. vet inte vad jag ska skriva. Har egentligen bara tagit det lungt idag, bortsett från modehuset och det då. Men ska alldeles snart dra ut för att träffa en kompis, sen vet jag inte riktigt. Vi hörs senare eller imorgon, då vi taggar skolan.. eller ? ;). Ha det bra, //alice

Av Evelina Alice - 22 januari 2012 14:07

hej sötisar, kom hem för en stund sen från mode huset, vad jag gjorde där var nämligen att kolla ut födelsedagspresent sakidak. Hårmascara och smink!, tre grejer fick jag med hem som jag då ska få när jag fyller år. Den 6 Februari!  . Men sen så ja hämtade vi även mitt Hm paket, ni får se sen. Det jag behåller. Skickade tillbaka 3 par jeans och sen 2 saker som var för små. Men det kan ni få bild på sen. :) 


Snart ska jag äta och sen ska jag fixa lite annat. Vi hörs senare, kram /alice  

 

Av Evelina Alice - 22 januari 2012 11:42

Hejsan, har precis fixat mig och sitter nu och äter frukost. Snart så ska jag och min familj åka till hansa för att fixa lite grejer, ni får veta mer senare. Ha en bra söndagsförmiddag så hörs vi sen!:) /Alice *iPad bloggning*

Av Evelina Alice - 21 januari 2012 23:29

   

Hejsan, har precis sett film med mammi, jätte bra film faktiskt- Men jag kommer inte ihåg vad den hette, minnet you know (a), nu ska jag snacka med folk på skype och sen blir det film! Ska nog inte va uppe jätte länge, men det blir nog en stund till.. alltså några timmar. Ska väl gå  upp i tid imon för att inte missa hela dagen, drar nog till kalmar oså.


Dagen  har iaf sett ut såhär: jag vaknade, gick upp vid typ 12 xd, och åt frukost , sen städade jag mitt rum och sen så fixade jag mig. Efter det så gjorde jag typ iingenting, skulle åkt in till stan med mamma, men det blev inte så sen. Men sen så fotade jag lite, och sen så åt jag mat. Vart med anna panna och så var jag ute för en lång stund sedan med mina bröder och tatt lite foton. Ni får se dom senare, eller imorgon.

 Men vi hörs, kram /alice

Av Evelina Alice - 21 januari 2012 22:00

Tittade nyss ut genom fönstret och såg att marken var helt vit. Det har varit snöblandat regn hela dagen så jag trodde inte att snön skulle hålla sig kvar. När jag och Annie skulle till mangan så var marken full utav slask. Inte så vidare mysigt! Visst, jag älskar snö, det gör jag verkligen men den hade gärna fått komma på min födelsedag, julafton eller nyårsafton istället. Nu är det redan för sent ju. För mig betyder snö jul. Och för mig är julen över för länge sen. Missförstå mig inte. Jag tycker att julen är en utav dom mysigaste högtiderna men nu har jag tröttnat på det kalla vädret. Det är inte lika mysigt med vinter utan julpynt! Nu vill jag ha vår istället! NÅGON SOM HÅLLER MED MIG ? :) /evelina

När gatorna ser ut såhär tycker jag verkligen att det är skit mysigt med vinter, jul och det. Men nu vill jag byta ut vinterjackan mot skinnjackan. Åhh vad härligt! :) Bildkälla: Weheartit

Av Evelina Alice - 21 januari 2012 21:45

Hellu! Har spenderat kvällen med Annie. Mys! Dock så har hon redan gått hem. Iallafall så spelade vi spel med Emma, satt vid datorn, åkte till mangan och köpte chips, kollade på gladiatorerna och tittade runt lite på olika hemsidor i jakt efter nya pardisco kläder. Som det ser ut en så länge (det vill säga, om vi inte ändrar oss) så ska vi ha ceriserosa långlinnen, vanliga svarta gina leggings och en svart spets tröja. Plus någon detalj, typ i håret eller så. Tror att det kommer bli snyggt! 


Nu så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Behöver ta det lungt och varva ner lite. Har varit igång hela dagen förutom då jag tittade på några Chuck avsnitt med mamma och Jens, heheh. Kommer nog gå och lägga mig tidigt idag. Ska försöka gå och lägga mig vid 23.00 iallafall så kan jag även läsa lite i min Frida tidning som jag fick på min tjejkväll. Har inte hunnit börja läsa den än, är riktigt sugen på det! 


Imorgon så är det nog mest läxor som gäller. Har inte pluggat någonting och vi har som sagt ganska mycket denna veckan. Sen på kvällen så ska jag även iväg på dansmöte. Tror att det var vid 18.00, men jag är inte helt säker. Men ni lär ju få reda på det imorgon. Pussar! <3 /Evelina

Spetströjan som jag och Annie troligtvis ska ha i paren. Det var lite komiskt för på min tjejkväll så hade Annie en sån vitspetströja, och jag en grå. Sen vill vi ha en svart i paren, så ingen av oss kan använda den vi redan har. Men jag ville ha både en svart och en grå så det gör ju inget. Helst skulle jag vilja ha en vit också. Shopaholic som jag är. ;)


Om jag köper ett klädesplagg som jag gillar så brukar det alltid bli så att jag köper fler sen, fast i andra färger. BRUKAR DET BLI SÅ FÖR ER OCKSÅ ? :)

Presentation


Hej, nu har du klickat in dig på en blogg som drivs utav två tjejer som är födda 1997. Vi bor i Lindsdal en bit utanför Kalmar.
På fritiden umgås vi med våra vänner,fotar,shoppar och håller på med olika sporter. Kontakt: evelinaochalice@hotmail.com


Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards