evelinaochalice

Alla inlägg under januari 2012

Av Evelina Alice - 13 januari 2012 15:38

//alice, ja jag kände för en sommarbild, förlåt för jag längtar efter sommaren :(  

Av Evelina Alice - 13 januari 2012 15:29

Shorts 99kr

Linne 99kr

Dessa är beställde jag även! Men ni får se allt på mig sen ist när det kommer, eller i en video? :) Kram //ALICE

Av Evelina Alice - 13 januari 2012 15:23

minnen♥ (konfirmations läger) 

Hej allihoppa! nu har jag precis ätit lite mellanmåt och satte mig här vid datorn, för att fixa massa. Sen senare ska man kanske va med evelinn o sova över, och så ska vi se på fredag den trettonde osv.  Sen så imon klockan halv 11 åker jag och min familj och hämtar den nya kattungen! , sen så ska jag antagligen till evelina och sen är det tjejkväll hos henne! NICE! Men vi får höras om en liten liten stund, ska fixa lite tidinställda ☻ kram //Alice

Av Evelina Alice - 13 januari 2012 15:15

Äntligen är det helg, underbart! Det som inte är lika underbart är att vi har 6 läxor -.- Spanskaglosor, cykeluppgiften ska vara färdig, hemkunskapsläxa, matteläxa 13 (och typ 2 sidor i vanliga boken), so- Europas karta och läsa några kapitel i boken. Herregud! Vi har gått 4 dagar i skolan och vi har fått 6 läxor. Det är ju inte klokt. Undra hur mycket läxor vi kommer få sen då.. Aja det är bara att börja då och se glad ut. Eller ?


Mitt lindexpaket har iallafall kommit, så det är ju en bra sak. :) Men vi måste hämta ut det på modehuset och jag vet inte om mamma ville åka dit idag, så vi kanske tar det imrgon efter dansen istället. Hoppas att vi tar det idag, vill ju ha det nu!


Iallafall. Kommer nog inte att bli super bra uppdatering den här helgen för jag har massor med saker att göra. Så här kommer min helg att se ut på ett ungefär: 

 



Av Evelina Alice - 13 januari 2012 07:36

sitter nu hos evelinn, och vid 10i kommer anna och då går vi till skolan. Möter säkert upp moa och elin också. Evelina, tycker du kan börja gå med oss! (a),  men iaf idag efter skolan händer inte så mycket. Ska mest ta det lungt, och vet ni? jag ska färga mitt hår jätte mörkt, men det är om typ skit länge så det behövde ni inte veta xd. Men aja vi får höras när jag kommer hem från skolan, ska bjuda på några överraskningar! som videos osv. Kram 

Beställde även hem kläder igår, så ni får se dom sen. Kram återigen ☻

 

!!

Av Evelina Alice - 12 januari 2012 20:49

saknar dig finaste♥  

förlåt så jätte mycket för jag inte bloggat på hela dagen! Har inte haft tid, har vart iväg och så var det ju skolan, Men nu hade jag tid!, måste bli bättre på och uppdatera känner jag. Imorgon ska jag bjuda på några roliga inlägg!. 

Här nedanför får ni en underbar låt som spelas väldigt mycket hemma hos mig, utav mig då såklart o min mamma xd //alice

Av Evelina Alice - 12 januari 2012 17:00

Hellohello! Har inte gjort så mycket sen vi hördes senast. Mest suttit vid datorn occh kikat på lite kläder. Man får passa på att slappa så länge som man kan! Hinner inte skriva så långt inlägg nu eftersom att jens kompis ska ha datorn. Hans hade kraschat och dom skulle lämna in en uppsats imorgon så. Sitter vid mammas datorn nu och orkar inte sätta på min (a), och han kan inte ha jens dator för när mamma kommer hem vid 5- halv 6 så ska vi kolla chuck. :)


Juste ja, ett nytt avsnitt av elsa idag ju! Så det ska jag ju kolla på vid klockan 6. Böckerna har kommit också, men jag kan inte börja läsa dom eftersom att vår svenskalärare har bestämt att vi ska läsa världens sämsta bok som är ifrån 1954. Kul -.- Aja, imorgon är det fredag (den 13 :S), sen helg, vilket betyder tjejkväll med dom bästa, dans, fotografering och eventellt shopping. Jippi! Hahah. Oj, blev ganska långt endå. Nej, nu måste jag verkligen gå. Ha det bra! Pussar /evelina

Bild i repris  

Mat

Av Evelina Alice - 12 januari 2012 16:00

Kom hem ifrån skolan vid strax efter 3. Har jag precis gjort mellanmål/mat. Var jätte hungrig och så åt jag inte så mycket i skolan, så jag gjorde mat istället. Pasta med avokado och paprika fick det bli. Inte så avancerat kanske, men det var lätt och gott. Det är väl huvudsaken ? Nu så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, vi får se. Pussar! Evelina

Hahha. Soffan och tavlan är med på nästan varenda bild som jag lägger ut. ;)  

Presentation


Hej, nu har du klickat in dig på en blogg som drivs utav två tjejer som är födda 1997. Vi bor i Lindsdal en bit utanför Kalmar.
På fritiden umgås vi med våra vänner,fotar,shoppar och håller på med olika sporter. Kontakt: evelinaochalice@hotmail.com


Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards