evelinaochalice

Alla inlägg under januari 2012

Av Evelina Alice - 17 januari 2012 16:00

Sitter i soffan just nu och slö tittar på O.C Slutade vid 15.00 idag så jag har väl varit hemma i kanske 45 minuter ? Iallafall, ska nog gå och göra mellanmål nu. Sen efter det så blir det plugga och vid 17.30 ska jag bort till pappa. Vi hörs lite senare. Puss! Evelina

Detta hade inte varit helt fel just nu! Bildkälla: Weheartit  

Av Evelina Alice - 17 januari 2012 14:41

 

BJUDER! bild sen fotografering med min underbara vän elin
     

foto:alice .. vet att det står hjärla.. hahaha..vi suger på o stava (a)  

 
finis

vad ska man egentligen säga?
 
 
mums
  
lolliiii... foto : evelina
      
bilder sen nyår. foto:alice
 

foto: lowe      <3
 
foto: alex   <3

Alice · Dagbok · Foto

<3

Av Evelina Alice - 17 januari 2012 14:28

 

så fint, haha :) Världens finaste vän ;*

Snart kommer en bildbomb med lite olika bilder, kan ta ett tag men ni  får hålla ut! Kram//alice

Av Evelina Alice - 17 januari 2012 13:35

Hej, hemma från skolan idag pågrund av ont i huvudet och magen. Så ska snart starta datorn och gör roliga inlägg till er så vi hörs snart! Kram //alice

Av Evelina Alice - 16 januari 2012 18:15

hej, nu har jag städat klart och kollat igenom so:n fast det pluggade jag inget på bara kollade igenom på nån sekund och så har jag läst några sidor i hkk. Men nu ska jag se på ett program sen ska jag väl göra nått, ska lägga mig tidigt idag. As trött och huvudet sprängs nog snart. Hehe. aja kraaam ♥ //alice

gammal men söt bild :')  

Av Evelina Alice - 16 januari 2012 16:15

Fick sluta vid 14:30 istället för 15:00 eftersom att jag blev färdig med min cykel idag. Så himla skönt! Har ju gjort färdigt mitt arbete om cykeln också, så nu slipper jag den helt. Äntligen!


När jag kom hem ifrån skolan så gjorde jag och Jens mat och tittade på Entourage. Nu ska jag sätta mig och plugga. Snälla någon, ge mig helg! Vi hörs senare. Kram! /Evelina


 

Av Evelina Alice - 16 januari 2012 15:15

 

Hej, hinner inte uppdatera så mycket idag. Har mycket att göra, ska städa, äta och plugga.. mycket och mycket men för mig är det faktiskt mycket. Ska också fixa med min kanin ju, men det är ju vardagliga saker. Men aja, vi får höras sen då om jag hinner. Kram på er, ni är bäst ♥ //alice

Av Evelina Alice - 16 januari 2012 08:15

Vid den här tiden brukar jag redan vara i skolan, men idag har jag elevens val och då börjar jag inte förrens 9. Skönt! Tyvärr så fick jag ingen sovmorgon eftersom att jag skulle duscha, och då fick jag gå upp vid samma tid iallafall. Men man tackar ju aldrig nej till sovmorgon. ;) Nu ska jag passa på och utnyttja tiden till att öva på so läxan och sen ska jag mysa med Emma i soffan. :) Vi hörs efter skolan. Slutar vid 3 idag. Pussar! Evelina


Världens sötaste lillasyster! Emma, sommaren 2011  

Presentation


Hej, nu har du klickat in dig på en blogg som drivs utav två tjejer som är födda 1997. Vi bor i Lindsdal en bit utanför Kalmar.
På fritiden umgås vi med våra vänner,fotar,shoppar och håller på med olika sporter. Kontakt: evelinaochalice@hotmail.com


Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards