evelinaochalice

Alla inlägg under januari 2012

Av Evelina Alice - 9 januari 2012 12:45

Hejsan allihoppa! Hahah, nej men. Har suttit och tittat runt lite på weheartit nu. Kan verkligen inte få nog asså! Sjukt fina bilder, verkligen! Det jag fastnade för mest var bilder på tatueringar. När jag blir äldre så skulle jag jätte gärna vilja göra en eller flera tatueringar. Tycker att det är jätte fint med små tatueringar. Det kan vara fint med stora också, men jag vet inte om man kommer ångra sig när man blir gammal. Huden förändras ju då och blir skrynklig. Det kan inte är så jätte snyggt då, men men. Jag gillar iallafall små tatueringar, och som jag sa förut så skulle jag gärna vilja ha någon. Gärna någon av dom här:

               

Den sista är såå fin! Vill verkligen ha en sån när jag blir äldre!    

Av Evelina Alice - 9 januari 2012 10:30

Hoppas att ni har gillat mina inlägg som jag har gjort nu! Har suttit och försökt kommit på material till tidinställda men jag har ingen fantsi. Verkligen ingen alls. Får se om jag kommer på några lite senare. :)


I dag ska jag ju va med Alice som ni säkert redan vet. Vi ska iallafall fota, perfekt att göra det idag eftersom att det är as fint väder. :) Solen skiner utanför mitt fönster! Hahhha, nej men det är verkligen soligt och fint väder ute. ;) Kommer bli braa.


Ska strax prata med Alice om idag, men jag väntar på att hon ska logga in på facebook så att vi kan prata. Hon är ju lite dryg.. Hahaha skojjar bara. ;) Nej men nu så blir det våra bästa år. Ha det bäst, och ut i det fina vädret nu (eller är det bara jag som har fint väder idag ?) Skit samma. Ut iallafall! PUSS Evelina


UPDATE: Vet inte hur det blir idag.. ni får veta mer om det senare.


Här kommer lite failbilder ifrån en gammal "plåtning" med Alice. Enjoy!

       

Jaa.. alla bilder kan ju inte bli bra!  

Av Evelina Alice - 9 januari 2012 10:00

Hittade sjukt billiga klänningar på hm som jag tyckte var värt att titta på! Alla kostar 50kr eller MINDRE!! Enjoy! 

Jeansklänning 349kr 49kr  

Randiga klänningar 149kr 49kr  

Klänning med halterneckmodell 79kr 39kr  

Klänningar med draperad urringning i ryggen 149kr 29kr  

Enfärgade klänningar med en rosett 149kr 29kr  

Mönstrade klänningar med en rosett 149kr 19kr  


/Evelina

Av Evelina Alice - 9 januari 2012 08:00

                                                                           

Av Evelina Alice - 9 januari 2012 06:53

Som rubriken lyder, hade svårt att sova så jag gick upp. Haha! Borde gå och lägga mig igen så att jag orkar upp imorgon, men nej, orka. Jobbigt ju. Nu ligger jag iallafall vid tvn och tittar på något konstigt program, fattar ingenting? Aja, om jag inte har något att göra senare innan Alice vaknar så kanske jag hinner fixa lite tidinställda. Puss Evelina


Just nu. Har tillochmed hunnit fixa mig och allt! Hahah, jag har problem. ;)  

Av Evelina Alice - 8 januari 2012 21:30

Som ni ser på rubriken, nästan färdig med noarbetet nu!! Har bara kvar att läsa igenom den, se om den ska förbättras och så. Så himla skönt att jag snart är färdig! Då slipper jag äntligen den.


Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Vi får se, men jag kommer nog gå och lägga mig hyffsat tidigt iallafall. Behöver sova ut eftersom att helvetet skolan börjar i övermorgon och detta är min sista chans till sömn.


Har inte varit så jätte aktiv nu vad det gäller bloggandet men jag har helt enkelt inte haft tid. Därför är det jätte bra att blogga 2 stycken. Om alice inte kan så kan ofta jag, och tvärtom. Super helt enkelt! Då får ni ju uppdatering hur som helst, bra va ? :) Tror inte att jag kommer blogga mer idag så... Go natt alla sötisar! /Evelina

Hahahhaha. Riktig stor fet bildbrist. Hoppas på många bilder imorgon! :)  

Av Evelina Alice - 8 januari 2012 19:43

 

Väldigt skrivsugen nu, så skriver om min framtid så som jag vill att den ska bli. 

Jag hatar att läsa om andras framtider för då tycker jag bara att min är så dålig, att det inte kommer leda någonstans. Jag gillar inte heller när folk skriver t.ex  "jag kommer bo i ett jättefint hus, ha man osv osv" Jag vet inte varför bara inte gör det. Men här kommer min då.. Min Framtid.. jag har egentligen ingen intressan framtid. Jag vill leva mitt liv helt enkelt. Ha en utbildning och här kommer det.. en lycklig familj. Det är egentligen det stora i min framtid,  en lycklig familj. Jag ska antagligen gå SamhälleSamhälle som min storebror tillsammans med en kompis på gymnasiet, eller barn och fritid. Men jag har inte riktigt bestämt mig en. Hehe intressan framtid va? nej skulle inte tro det. Men var bara tvungen o skriva av mig lite. PUSS.
VILL NI HA FLER TEXTER OM OLIKA SAKER? ISÅFALL KOMMENTERA!   //alice 



Av Evelina Alice - 8 januari 2012 19:19

hahah, sött.

Kom hem för en stund sen från växjö. Snart ska man kanske ut med en kompis en stund, annars ska jag nog bara chilla. Imon blir det fotografering med evelina! Pågrund av att emma inte kunde, vi hörs. Pusshej ;*  //alice  

Presentation


Hej, nu har du klickat in dig på en blogg som drivs utav två tjejer som är födda 1997. Vi bor i Lindsdal en bit utanför Kalmar.
På fritiden umgås vi med våra vänner,fotar,shoppar och håller på med olika sporter. Kontakt: evelinaochalice@hotmail.com


Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards