evelinaochalice

Alla inlägg under januari 2012

Av Evelina Alice - 8 januari 2012 19:10

 

diggar min facebook! skriv en kommentar om ni vill veta hur man gör, finns massa olika teman ;) 

//Alice

Av Evelina Alice - 8 januari 2012 18:45

Kom hem ifrån farmor för någon timma sen. Hos farmor så gjorde vi inte så mycket förutom att äta och umgås. Vi fick kalkon och hemmagjorda klyftpotatis till mat, och så fick vi först äppelpaj till efterrätt och sen så fick vi kakor och chokladtårta till fika. Hos min farmor får man alltid överdrivet mycket fika. Är hur mätt som helst nu. Min lillasyster åt detta plus chips och en glass. Min farmor övergöder henne ju. Hon kommer väl snart rulla fram. ;) Hahah.


Men nu ska jag återgå till mitt pluggande. Pussar ifrån mig! /Evelina

Bild på mig och Alice ifrån min förra tjejkväll som jag hade efter att jag hade fyllt år. Ignorera mig tack!


Nästa helg blir det tjejkväll! TAGGA!! 

Av Evelina Alice - 8 januari 2012 14:10

Tänkte visa lite bilder som jag tagit med mitt objektiv som jag aldrig använder, så här kommer några, Enyoy! :) 

   

     

foton: alice (nummer 2 , foto: evelinn)

//alice


Alice · Dagbok · Foto

Av Evelina Alice - 8 januari 2012 14:04

De är dom här katterna vi ska välja mellan idag. Den första står på plats nummer 1. Så jävla söt. Aja vi hörs, kram♥ //Alice

Alice · Dagbok · Djur
Av Evelina Alice - 8 januari 2012 11:07

Fina toppar ifrån www.lager157.se ! Kostar endast 80kr/styck. Puss /evelina

     

Av Evelina Alice - 8 januari 2012 11:00

Ska alldelles strax gå bort till pappa. Därifrån tar vi bilen till farmor för mat och umgås med släkten. Mys! Sen när jag kommer hem så skulle jag ju göra no:n som ni redan vet.


Vill inte att skolan ska börja igen, för då kommer vi inte att kunna uppdatera bloggen lika mycket. Och så får jag och Alice hemkunskap och bild denna terminen. Åhh! Gillar båda ämnerna hyffsat mycket men inte lärarna. Typ dom värsta som finns. Aja, kan ju inte direkt göra någonting åt det. 


Imorgon så vet jag inte vad jag ska göra. Ska nog ringa någon kompis. Vi får se. Ha en bra söndag ! :) /Evelina

Saknar dig gumman! :(<3  

Av Evelina Alice - 7 januari 2012 21:59

tycker ALLA ska kika in på denna fantastiska bloggen, det är 2 tjejer som skriver om sina hästar och vardag faktsiskt. En hästblogg, men lika rolig och läsa fasten man inte är hästintresserad, man lär sig väldigt mycket! :) Kika in nu då! ♥

Här hittar ni den!  

 

//alice

Av Evelina Alice - 7 januari 2012 21:50

Nu är det ju bara två dagar kvar till den dära jä*la skolan börjar, fy asså! 

Mina planer för dom är bara chill och umgås med mina vänner. På måndag ska jag även träffa en underbar tjej! Så det ser jag fram emot. Sen taggar vi skolan?, ELLER. Asså vi ska hemkunskap nu denna terminen jag och evelina.. det är ett rent helvete. Aja, chaioooo :*

 

bild från arkivet. Jag svär om jag inte får träffa 1d då vet jag inte vad jag gör xd

//Alice

Presentation


Hej, nu har du klickat in dig på en blogg som drivs utav två tjejer som är födda 1997. Vi bor i Lindsdal en bit utanför Kalmar.
På fritiden umgås vi med våra vänner,fotar,shoppar och håller på med olika sporter. Kontakt: evelinaochalice@hotmail.com


Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards