evelinaochalice

Alla inlägg under januari 2012

Av Evelina Alice - 10 januari 2012 19:15

                                 

Det sista är väldigt viktigt! Hahah, skojjar bara, men helt fel hade det ju inte varit, om jag ska vara ärlig. ;)


Tyckte att denna låten passade in:

Av Evelina Alice - 10 januari 2012 18:45

Nu kommer några gamla bilder på mig (vissa på Annie också) som jag har tagit med webbkameran på datorn. Kram Evelina

                                   

Ja, jag gillade att ha ute min tunga på bilder när jag var mindre. Och ja, jag vet att jag ser ut som en fjortis på dom flesta bilderna. ;) 


Av Evelina Alice - 10 januari 2012 18:30

Den eviga frrågan. Trivs bra i båda, så det är jätte svårt. Har egentligen spikrakt hår men sen när jag gick i 4an så permentade jag mitt hår och sen dess så har det börjat locka sig, fast att mitt hår har växt ut. Lite konstigt, men iallafall. Eftersom att det har börjat locka sig så brukar jag platta håret jätte ofta och det är ju absolut inte bra. Och om man har permentat hår så vet man ju att man alltid har fint hår, särskilt efter att man har duschat eller om man är på stranden och badar. Men jag vet inte om jag kommer att ångra mig.. Vi får se hur det blir med det. Pussar /Evelina

Hittade inte någon bild på mig när permenenten var nygjort, men här har det gått kanske 2 månader ? Vet inte riktigt.

Bild från november 2011.


SÅ VAD TYCKER NI, LOCKIGT ELLER PLATT ? SNÄLLA KOMMENTERA :), HAR BESLUTSÅNGERST.  


  

Av Evelina Alice - 10 januari 2012 18:26

                 

P E R F E K T I O N < 3  

Av Evelina Alice - 10 januari 2012 18:18

Har precis fixat med buren och allt och jag har satt in den i mitt rum och nu så blir det mys med kaninen. 

Sen ska jag väl bara ta det lungt, vi får höras senare eller imon. Kram //alice

sött ^^  

Av Evelina Alice - 10 januari 2012 16:48

hejhej, nu har jag precis ätit och har gjort upp ett litet schema på hur jag ska göra morgon o kväll oså. För eftersom att jag vill ha min kanin inomhus men min mamma inte tål hö -.-  och så har ju ella gått bort o massa shiet, lång historia så orkar inte ta allt. Så jag ska få ha jonny inne på nätterna och ta ut han på dagarna, om det inte är för kallt vill säga för då kan han ju bli sjuk. Men än sålänge går det! Så ja.. här har ni två bilder. Vi hörs, nu ska jag ut och fixa med buren och sen ta in min lilla älskling, då blir det mys! Kanske några bilder också. Och tar nog med mig kameran ut och fixar ihop ett litet videoinlägg till er där ute. Hejdå! //alice

 

fina unge! ;*

Av Evelina Alice - 10 januari 2012 16:07


Hejsan, första skoldagen avklarad, var väl sådär. Sjukt trisst och man har verkligen inte saknat det! Men iaf jag skulle vart med evelina idag o vi skulle fotat men vi struntar i det, trötta båda två (iaf jag) och så är det ju typ för mörkt. Nu sitter jag iaf och planerar lite till hur jag ska göra, ni får veta mer senare. Nu ska jag alldeles snart äta och sen fixar jag det. //alice   


Av Evelina Alice - 10 januari 2012 15:45

Kom hem ifrån skolan för ett tag sen. Första skoldagen är nu avklarad, wihoo! Nu återstår det bara lite mer än ett halvår, och sen är det äntligen sommarlov. :) Längtar redan nu! Ska strax gå bort till pappa för att äta middag och.. eller förresten jag ska nog bara äta middag, och umgås lite då också såklart. ;) Jaa, det är väl det enda som händer idag. Ska kanske plugga lite spanska också, vi får se hur det blir med det. Men nu ska jag gå så att jag hinner iväg före Jens och hans 75800 kompisar. As pinsamt om dom träffar mig ju. Har ju träffat alla endå men iallafall. Det var inte bara killar utan också tjejer. Nej, nu måste jag iväg. Hejdå! /Evelina


Hinner inte ladda upp någon bild, tyvärr.

Presentation


Hej, nu har du klickat in dig på en blogg som drivs utav två tjejer som är födda 1997. Vi bor i Lindsdal en bit utanför Kalmar.
På fritiden umgås vi med våra vänner,fotar,shoppar och håller på med olika sporter. Kontakt: evelinaochalice@hotmail.com


Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards