evelinaochalice

Alla inlägg under februari 2012

Av Evelina Alice - 14 februari 2012 09:55

Be my valentineKollage gjort av mig. Klicka på bilden för att se vad allt är ifrån och vad det kostar! /evelina




Av Evelina Alice - 14 februari 2012 09:15

Tänkte berätta lite om min helg nu!


Fredag: Gick hem ifrån skolan vid 13.30 På syslöjden så sydde jag mig med symaskinen genom halva fingret (klantig, jag vet) så mamma fick komma och hämta mig med bilen. Eller asså det var för att det blödde så mycket så då kunde jag inte ha vantar på mig, plus att jag hade jätte mycket skolböcker så ah. Sen vi typ 14.00 så åkte vi. Vi stannade i Söderköping och köpte godis för nästan 100kr! ;) Sen körde vi en bit till och när vi hade kommit till Norrköping så stannade vi för att gå in på Lger 157. Jag köpte inget men mamma gjorde det. Sen fortsatte vi att köra till vi kom fram till Katrineholm. Mammas kusin bor där så vi passade på att träffa dom när vi endå var i närheten. Vi bodde hos dom också. Så på kvällen så umgicks vi med dom, åt god mat, förberedde iför lördagen och så. Sen så gick vi och la oss vi typ 23.00 eller något sånt.


Lördag: Var tvungen att gå upp vid 06.30 så att vi skulle hinna allt. Byta om, sminka mig, äta, fixa håret osv. När vi var färdiga så åkte vi till Upplands väsby. Där mötte jag upp Sofie, Kajsa och Emma. Sen började tävlingen vid 11.00 tror jag ,men jag dansade inte förrens 13.30 Det gick inte jätte bra för mig, men jag är endå nöjd! Sen åkte vi tillbaka till mammas kusin och åt middag, kollade på melodifestivalen m.m Sen gick vi och la oss vid typ 23.00


Söndag: Vi vaknade runt 09.00 så då gick vi upp och åt frukost, gjorde oss i ordning och det. Sen vi 11.00 så sa vi hejdå och började åka hem. På vägen stannade vi i Norrköping igen, men denna gången för att gå in på Hageby Centrum. Där köpte jag ett par jeans och fyra tröjor. Nöjd! Sen åt vi lunch där också. Sen skulle vi ha åkte raka vägen hem men jag var så sugen på brända mandlar så vi stannade i Söderköping och köpte det. Sen åkte vi hem och var hemma tills 17.30


Så ja, det är vad jag har gjort i helgen! Kram! Evelina

Av Evelina Alice - 14 februari 2012 08:30

Sjuk idag.. Det suger. På alla hjärtans dag och allt. Men vad ska man göra. 


Ska äta frukost nu iallafall och sen ska jag försöka att sova. Mår inte alls bra.. Hoppas att det blir bättre . Lite senare när jag mår bättre så hade jag tänkt göra några inlägg till er om helgen. Låter det bra ? Puss! Evelina

.

Av Evelina Alice - 13 februari 2012 20:00

Har pluggat och städat sen jag uppdaterade er senast. Ska fortsätta lite på so:n sen, känner mig inte helt säker på allt. Mitt rum är fint nu iallafall! Alltid något. Nu hade jag väl tänkte äta kvällsmat. En frukt eller något. Vid 21.00 blir det iallafall mammor och minimodeller. Ganska underhållande faktiskt! Ha det bra! Puss! /evelina

Av Evelina Alice - 13 februari 2012 19:06

Nu har jag pluggat i typ 3 h och min hjärna är proppfylld av so hlvete.. usch. Hoppas det stannar kvar tills imorgon, sen bryr jag mig inte (A). Men sorrysorry men jag hinner inte fixa videoklippen.. ni får dom så snart som möjligt. Ska dock nu skriva ett fint inlägg om en underbar person, som betyder enormt mycket. Och vart min bästavän sen jag var 2 år. Några idér om vem? ;);).. inte så svårt va?xd Hihi aja vi hörs om en liten stund. Puss ;*  //alice

Av Evelina Alice - 13 februari 2012 16:00

Hej, kom hem för skolan för ett tag sen. Ska ta mig något att äta, sätta mig å plugga massa so, no och matte och snacka med Linus. Får la se hur det går, senare ska man kanske ut med evelinn och åka skridskor! Men aja, vi hörs kanske senare, då ni även ska få resten av videosarna. Dock håller mitt huvud på å sprängas och min rygg gör ont, ska boka tid för den om nån dag. Ska se om det blir bättre först. Kunde inte sova på hela natten för det gjorde så ont.. kan lixom inte ligga på ngt sätt utan att det gör ont.. hahah misstolka inte. Aja vi får hoppas det löser sig. Kram ♥

Justeja evelina sa ju det dära om imorgon.. alla ♥ dag.. dock är man forever alone like a stone.. menmen. Ska iaf va en utav knatte, fnatte å tjatte (stavningarna?) i kalleanka. Jag, elin å evelinn- Ska va den blå :L 

//alice

 

ÅÅÅH GAL1 FIN!

Av Evelina Alice - 13 februari 2012 15:45

Hejhej! Slutade skolan vid 14.50 idag. Så jag kom väl hem för en halvtimme sen eller något. Nu hade jag tänkt sätta mig och öva till soprovet. Vill verkligen ha bra betyg! Hoppas att jag får det också, känns iallafall som att jag kan allt vi ska kunna. 


Det har kommit en asss snygg vikarie till våran skola! Haha, alla tjejer stod utanför klassrummet där han hade lektion och tittade på honom. Helt sjukt vad snygg han är! Tyvärr så är han typ 30år eller något.. Synd :( 


Jag hoppas att jag hinner att berätta mer om när jag var iväg inom dom närmsta dagarna. Just nu så har jag ganska mycket men på torsdag och fredag är det inga läxor så då har jag säkert tid. 


Puss! /Evelina



Juste. Imorgon så är det ju alla hjärtans dag och då ska vi klä ut oss i skolan. Jag ska vara rödluvan. Hahahah ;)

Kommer bli sjukt pinsamt! Aja, det är väl bara att stå ut då. ;) 

Presentation


Hej, nu har du klickat in dig på en blogg som drivs utav två tjejer som är födda 1997. Vi bor i Lindsdal en bit utanför Kalmar.
På fritiden umgås vi med våra vänner,fotar,shoppar och håller på med olika sporter. Kontakt: evelinaochalice@hotmail.com


Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards