evelinaochalice

Alla inlägg under februari 2012

Av Evelina Alice - 18 februari 2012 09:42

Godmorgon på er! Jag och evelinn har precis käkat lite frukost, ska väl alldeles snart fixa oss å lite sånt. Sen drar jag mina 10 steg hem för att bara slappa, lyssna musik och kanske ngt annat. Kanske drar till kalmar , men jag ska ju kanske va med evelina sen så vi får se :). Men jag uppdaterar när jag kommer hem. Låter det bra? :) Kram

btw; om 2 veckor får jag min iphone!! 

 

Av Evelina Alice - 17 februari 2012 23:54

   

foto: jag 

Vet jag har bloggat skitdåligt. Men min dator är som den är, och igårkväll hann jag inte. Var ute och åkte skridskor med evelinn å emil. Sen så idag var de ju skola, och sen har jag tagit det lungt, sovit en stund och nu sover jag hos evelinn. Vi ska nog snart släcka och sova. Imon vet jag inte vad som händer. Kanske skulle va med evelina en stund efter hennes dans. Annars kanske jag drar till kalmar. Sånt som märks. Men vi hörs imorgon då! Promise! :) //alice

Alice · Dagbok · Foto
Av Evelina Alice - 17 februari 2012 18:53

Äntligen har den kommit!!!

 

Av Evelina Alice - 17 februari 2012 15:30

Hej! Fick sluta skolan 20 minuter tidigare idag. Gutt! Efter skolan gick jag hem till pappa. Han hade köpte max. :) Nu sitter jag iallafall vid datorn. Kollar facebook och lite sånt. Jao, har väl inte så mycket att säga egentligen. Mer än att det är sjukt fint väder ute och att nu är det sportlov! Sjukt skönt att vara ledig i 10 dagar! Jag har inte så mycket planerat än, men jag ska iallafall träffa kompisar (bland annat Alice då), åka in till stan, träna (vi har fått en träningsdagbok av vår idrottslärare som vi ska hålla på med i 5 veckor, så vi ska börjag på sportlovet) m.m det var allt jag kommer på nu. Ha ett as bra sportlov! Puss! Evelina

     

I´m sexy and I now it!

Av Evelina Alice - 16 februari 2012 20:45

Hej! Var i skolan idag. Kände mig mycket piggare. Tyvärr så fick jag inte sluta förrens 16.00 eftersom att jag var tvungen att stanna kvar och göra ett soprov som jag missade när jag var sjuk. Jag tycker att det gick bra iallafall! Spännande att se resultatet sen. :) Efter skolan så gick jag hem till min sjuka familj. Vi har bara slappat och tittat på one tree hill. Skönt!


Nu så sitter jag och väntar på lite kvällsmat. Pannkakor och smoothie! Åh.. Underbart! Ska försöka lägga mig tidigt idag så jag tror inte att jag kommer blogga mer idag, men vi hörs ju imorgon! Puss! /Evelina

Bildkälla: Weheartit  

Av Evelina Alice - 16 februari 2012 17:33

hej dålig uppdatering idag. Ska försöka fixa några roliga framåt kvällen, om datorn ger med sig och om jag har tid. Ska iaf till evelinn om en liten stund för filmtittande! Senare ikväll ska vi åka skridskor! Trevlans, så vi hörs la sen :) Kram //alice

Av Evelina Alice - 15 februari 2012 18:45

Beroendeframkallande! /Evelina

Av Evelina Alice - 15 februari 2012 16:34

aw sött :')

Helluuu, kom hem från skolan för ett tag sen, har bara suttit vid datorn åså. Vet inte om jag ska vara med elin sen. Men det märker vi. Ska iaf fixa massa grejer så vi hörs om en liten stund? :) Kram //alice  

Presentation


Hej, nu har du klickat in dig på en blogg som drivs utav två tjejer som är födda 1997. Vi bor i Lindsdal en bit utanför Kalmar.
På fritiden umgås vi med våra vänner,fotar,shoppar och håller på med olika sporter. Kontakt: evelinaochalice@hotmail.com


Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards