evelinaochalice

Alla inlägg under februari 2012

Av Evelina Alice - 11 februari 2012 10:57

asså seriöst kill me.. jag hittar inte min plånboken.. och jag har tre hundra där. :( 

aja haha.. har iaf fixat mig, och vart och köpt hårfärg/toning.. till mitt hår. Så jävla gutt.. ska äntligen bli "mig själv" igen! Ska färga efter stan. Men aja ska fortsätta leta efter plånboken nu hahah :)  kram

,

Av Evelina Alice - 10 februari 2012 23:10

Tumblr_lwf6v3q5kp1qezbdgo1_500_large

897120_700b_large

Tumblr_lrgq1mnmwb1qly8o1o1_500_large

Av Evelina Alice - 10 februari 2012 22:27

 

 

 

Av Evelina Alice - 10 februari 2012 22:10

Blir bara mer och mer taggad till sommaren. Tänk er, ett par dö läckra skor, skitläckra shorts och sen ett snyggt linne med en skinnjacka över. ÅÅH vad jag längtar. Sen tar man på sig ett par svarta pilotglasögon ! GIVE ME THE SUMMER! 

 

Allt är från H&M. 


Av Evelina Alice - 10 februari 2012 22:01

imorgon är det ganska mycket på mitt "schema" .. först ska jag gå upp ganska tidigt.. typ 9-10 tiden. Städa rummet, äta och fixa mig.. fixa håret lite rosa! :) ni får se bilder imon. :)Ska ta kort på det jag fick ehheheheh. Men aa sen så ska jag (kanske) åka till stan vid 12-1 tiden med evelinn. kanske träffa linus, men mest bara gå runt åså. Sen så ska jag eventuellt åka skridskor med anna, på en liten "skridskobana" som ligger i närheten av där vi bor. Sen så ska jag även försöka hinna med och fixa en (överrasknings)video till er ;). Men det får vi se om jag hinner , annars imorgon. 


Ikväll var min moster här, och aa så det blev väldigt mycket skratt med syskonen och henne å mamma då. Nice varre iaf. Sen stack jag ut med annapanna och lisa. Det var la nice också. Men nu dunkar jag musik, känner mig mycket bättre nu! Men ska iaf chilla nu. Vi hörs imorgon eller senare. Kram ♥

Det är bara jag (Alice) som kommer uppdatera i helgen så jag skriver inte att det är från mig men det fattar ni ju då ju :). HEHE vad jag babblar. Puss på er ;* (//alice)

TYCKER VI SÄGER LYCKA TILL MIN ÄLSKLING EVELINA PÅ DANSTÄVLINGEN NU OCKSÅ! ;*

SNYGGAST! :*   

Av Evelina Alice - 10 februari 2012 21:41

NU:

Av Evelina Alice - 10 februari 2012 14:45

Mot Kungsör! Ha det bra allihopa så hörs vi när jag kommer hem (kommer inte ha med mig datorn). Puss! /Evelina

Av Evelina Alice - 10 februari 2012 09:45

Sitter och kollar film och har fett tråkigt. Men jag orkar ju ingenting satt. 

Imorgon blir det kanske kalmar med evelinn, men det beror ju på hur jag mår och om jag är frisk vill säga. 

Men nu ska jag väl fortsätta kolla film och sen sova. Kram 

Tråk bror, som inte vill visa sig ;)..   

Presentation


Hej, nu har du klickat in dig på en blogg som drivs utav två tjejer som är födda 1997. Vi bor i Lindsdal en bit utanför Kalmar.
På fritiden umgås vi med våra vänner,fotar,shoppar och håller på med olika sporter. Kontakt: evelinaochalice@hotmail.com


Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards