evelinaochalice

Alla inlägg under februari 2012

Av Evelina Alice - 10 februari 2012 09:29

sitter just nu och äter frukost, yoggi och macka. Kollar samtidigt på film, hemma idag också, mår fortfarande inte helt 100. Men vi får höras senare! Kanske fixar några tidinställda. Kram :) //alice

ska försöka fixa bilder på mina presenterockså (a)  

Av Evelina Alice - 9 februari 2012 19:48

Sitter nu och tittar på fjorton suger, världens bästa film töp (a).. sätt den 200 000 gånger men tröttnar aldrig. Sen blir det väl lite andra filmer. 

Här har ni första delen, resten finns på youtube dåju &denna : 

//alice

Av Evelina Alice - 9 februari 2012 18:15

Hellu, har vart hemma från skolan idag, sick. Vet inte om jag ska gå imorgon tror inte det iaf. Missar dock engelska provet men får se om jag får göra de på måndag eller om jag måste göra det på omprovstiden. sånt som märks. Jag har lagt ner min egna blogg, för att jag ska börja blogga igen när jag får min iphone. Men stannar självklart på denna.. dock kommer det inte bli den bästa uppdateringen, men sen när jag fått den så bloggar jag mera! :) 
Men nu ska jag äta lite, och sen kolla tv. Lägga mig i tid.. får se om det hjälper så jag kan gå imorgon. Kram //alice

true..

Av Evelina Alice - 9 februari 2012 16:00

Det kommer tyvärr inte vara någon bloggning för mig förrens på måndag. Idag så ska jag packa, öva till engelskaprov, komma på vad jag ska klä ut mig till på alla hjärtans dag och fira pappas sambos dotter. Imorgon så är det skola tills 14.10 och direkt när jag kommer hem så åker jag och mamma till Kungsör för att jag ska på danstävling och vi är framme sent på kväll. Det är danstävling hela lördag. På söndagen så ska vi umgås med mammas kusin och hennes familj (vi ska bo hos dom). Sen åker vi hem, och kommer hem sent på söndagskvällen. Så ja, jag har mycket att göra så jag kommer tyvärr inte ha någon tid att blogga. Jag hoppas att jag hinner blogga på måndag iallafall. Ha en jätte bra helg och allt! Puss! Evelina

Av Evelina Alice - 8 februari 2012 21:30

SportyKlicka på bilden för att se vad allt kostar, och var det är ifrån! /Evelina






Av Evelina Alice - 8 februari 2012 20:31

Hej, skolan idag var som vanligt. Sen efter det så åkte man bussen in till evelinns träning, med henne och gustav. Sen kollade jag på den, sen evelinns killes träning. Sen när jag kom hem duschade jag och ska snart äta. Sen ska jag plugga lite engelska sen sova!! Vi hörs imorron, kram . 

Får bli en arkivbild.. orkar inte ladda upp :P 

 

Av Evelina Alice - 7 februari 2012 17:00

Hejhej! Sitter hemma hos pappa och väntar på att maten ska bli färdig. Ska väl äta vid 17.30 eller något. Ja, skola idag som vanligt då. Hände väl inget speciellt. Eller jo förresten, vi hade ju matteprov. A-delen gick skitbra tycker jag! B-delen vill jag inte ens nämna. Den var hemsk! Hoppas bara att jag klarade mig, men det tror jag. Ska bli intressant att veta vad jag fick för poäng iallafall. Ikväll så ska jag och mamma titta på topmodel sverige. Ger det en chans till. Tyckte att förra avsnittet sög, men jag kanske inte har kommit in i det än. Jag är ju van att titta på ant och det är ju så mycket bättre. Annars då. Ska öva till engelskaverbprovet som vi har på tordag och så ska jag plugga på hemkunskapsläxan som vi har i morgon. Hoppas även att vi kan se ett avsnitt av oth eller himym. Nu ska jag gå. Ha det bra! Puss! Evelina


ps. Ni får säga till om ni inte förstår alla mina förkortningar. Gillar förkortningar men det är inte alltid som alla vet vad dom betyder. ;) 


ps 2. Igår "fyllde" bloggen 2 månader. Alice fyllde också 15år. Grattis ! :) <3


ps 3. Imorgon är det dans! Jippi! Och CHUCK! :)))) Dör av längtan!

Av Evelina Alice - 6 februari 2012 19:00

Ska sätta mig och plugga nu. Har ju som sagt ganska mycket läxor denna veckan. Matteprov och bip-test imorgon -.- Wiihoo! Inte. Men det är bara bra att få det översökat, så slipper man det sen. :) 


Ska försöka att plugga fram tills typ 21.00 för då ska jag och mamma se på Mammor och minimodeller. Någon av våra läsare som ser/följer det ? Skulle vara kul att veta! :) 


Men först: På med myskläder!


Måste verkligen skaffa en juicy dress! Det får nog bli mitt nästa köp! :)

Presentation


Hej, nu har du klickat in dig på en blogg som drivs utav två tjejer som är födda 1997. Vi bor i Lindsdal en bit utanför Kalmar.
På fritiden umgås vi med våra vänner,fotar,shoppar och håller på med olika sporter. Kontakt: evelinaochalice@hotmail.com


Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards