evelinaochalice

Alla inlägg under februari 2012

Av Evelina Alice - 18 februari 2012 21:46

Hejsan, sett på melodifestivalen och nu musik (nej jag kan inte leva utan det) messa, och senare lite film :) Men ska nog lägga mig om en stund också. Trött faktiskt :) Bara tråkiga inlägg har det vart idag känner jag.. får bättra på det. Vi hörs, kram //alice

Av Evelina Alice - 18 februari 2012 21:25

Hur kunde ni vara så dumma och skicka Björn Ranelid till globen ? Herregud!

 

Av Evelina Alice - 18 februari 2012 20:43


     

       

 

 

Alice · Dagbok · Foto
Av Evelina Alice - 18 februari 2012 20:32

     

True shit. 

Har precis käkat pizza med familjen. Nu blir det chill framför datorn, godis och film! :)

Vi hörs maybe senare. Kram :)♥ //alice

ska se om jag kan fixa lite tidinställda! 

Av Evelina Alice - 18 februari 2012 17:30

Hej på er! Började min morgon med att gå upp vid 07.00 Gäsp! Hatar egentligen att dansa så tidigt som vi gör på lördagar men det är inget jag kan göra åt.. Sen var vi bara tre stycken som dansade idag också, så det var lite tråkigt. Men vi stretchade ganska mycket, så nu har jag inte långt kvar till spagaten. Wiee! Efter dansen så duschade jag och så. Sen tittade vi på ett avsnitt av chuck och två avsnitt oth. Love <3 Vid typ 14.30 så gick jag och jens till pappa, och nu har jag precis kommit hem till mamma igen. Nu ska jag hjälpa henne med maten. Vid 20.00 blir det melodifestivalen! Puss! Evelina


 

NÅGON SOM SKA SE MELODIFESTIVALEN IKVÄLL ? :)

Åh

Av Evelina Alice - 18 februari 2012 16:58

f1 tråkigt är vad jag har just nu. Finns ju absolut ingenting att göra.. orkar inte gå ut eller nått. Så ska väl bara typ läsa eller något, eller kolla film får det nog bli.. blääääää. Vi hörs kram :) //Alice

 

Av Evelina Alice - 18 februari 2012 15:45

Hej på er!. Jag gick ut en stund för att möta anna vid mangneten, gick in till sporthallen var där i 3 min sen stack vi hem igen. Haha. Aja det var mest lite sådär för jag inte hade nått att göra. Har kollat film och ätit gott med lillebror, och ska väl inte göra så mycket mer nu. Bara fixa lite i mitt rum åså. Ser fram emot på måndag! Då blir det träning nere i taekwondoklubben helt 4ever alone med evelina.. men det betyder TRÄNING och MUSIK! fyfan det kommer bli nice asså (a). Får se om jag tar några bilder då. Men på tisdag blir det kalmar med henne! :) Så då hoppas vi träningen och sen på torsdag blirre träning igen! :) 

Kram alice

Av Evelina Alice - 18 februari 2012 12:57

HAr fixat mig, städat rummet och ska alldeles snart äta något. Sen drar jag ut en stund med lillebror och vovven! 

Imorgon blir det maybe evelina, på måndag träning med eve och sen vet jag inte :) Vi hörs senare, kram :) //Alice

 

saknar dig sötis <3

Presentation


Hej, nu har du klickat in dig på en blogg som drivs utav två tjejer som är födda 1997. Vi bor i Lindsdal en bit utanför Kalmar.
På fritiden umgås vi med våra vänner,fotar,shoppar och håller på med olika sporter. Kontakt: evelinaochalice@hotmail.com


Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards