evelinaochalice

Alla inlägg under februari 2012

Av Evelina Alice - 15 februari 2012 13:00

Har varit hemma ifrån skolan idag också. Har fått lite sällskap av jens och mamma eftersom att dom också har blivit sjuka. Dock så käner jag mig lite bättre nu, så jag hoppas att jag kan gå imorgon. Hatar verkligen att man missar så mycket när man är sjuk. Så jag har pluggade ett tag i morse och nu så hade jag tänkt förtsätta. Bättre att bara bli med med det tycker jag. Mamma och jens sover endå just nu så.. Skulle jag också behöva göra egentligen så att jag är helt pigg tills imorgon, men nä. Sen när dom har vaknat så skulle vi iallafall titta ngra avsnitt av någon serie. Blir nog antingen one tree hill, how i met your mother eller Chuck. Chuck är ju ett förstahands alternativ för mig i vanliga fall, men det är sista säsongen så vi vill spara dom avsnitten lite, haha! Ha det bra, och hoppas att ni är friska! Puss! /Evelina

One tree hill

How i met your mother

Chuck


NÅGON AV VÅRA LÄSARE SOM TITTAR PÅ NÅGON AV DOM HÄR TRE SERIERNA ? ELLER TITTAR NI PÅ NÅGON ANNAN SOM NI VILL REKOMENDERA ? KOMMENTERA !    

Av Evelina Alice - 14 februari 2012 21:05

Snart miiiiin! bara en månad kvar :( //alice

Av Evelina Alice - 14 februari 2012 20:30

Tack så himla mycket för inlägget bästavän! Du förstår inte hur mycket du betyder för mig, det går inte att säga med ord. Men det är bara en sak som betyder, och det är att jag älskar dig så sjukt mycket! Våra minnen är verkligen galna, helt klart. ;) Längtar verkligen till att spendera mitt sommarlov med dig! (hoppas på många cykel turer med dig ;) Vi har många minnen och fler ska det bli. JAG ÄLSKAR DIG ALICE! (förlåt för att jag inte skrev lika mycket som dig.. men du vet vart du har mig!)

Åh! Sommaren på Öland med dig! Saknar.. <3

Av Evelina Alice - 14 februari 2012 19:12

- Evelina Pålsson. Du är den som fått mig att må bra, ända sen jag var 2 år. Visst alla mina vänner får mig att må bra, absolut! Och särskilt några. Men nu är det dig jag ska skriva om, du var min första riktiga vän, jag har känt dig sen jag var 2 och vi har seriöst aldrig vart ovänner, aldrig. Jag är så jvla glad över det. Vi har sån stark vänskap så om det skulle hända något vet jag inte vart jag skulle ta vägen. Jag älskar dig, och du får mig alltid glad när jag är nere. 

Visst jag säger nästan ingenting till dig, men jag vet att du alltid och då menar jag det alltid finns vid min sida och jag kan snacka med dig om vad som helst egentligen. och duvet att du kan detsamma med mig! Så är det lixom bara. 

Vi har så många minnen att det knappt går å spara alla. Men jag har dom förvarade i mitt hjärta. Jag har dig förvarat i mitt hjärta bästavän. 

Det finns verkligen inget dåligt om dig. Allt är helt perfekt. Du är helt perfekt. Du är världens bästa. Säger det igen, jag älskar dig. Jag älskar dig mest för du är den du är. Vi har alltid kul, det finns aldrig något tråkigt med dig. Det går bara inte. Jag är så glad att jag har dig, utan dig hade jag inte klarat mig. Du finns alltid där, vid min sida. JAg behöver bara säga till så är du där. Samma här. Finns alltid!!

Jag minns mycket från när vi var små.. kanske lite för mycket.. eller vad säger du? (a).. haha aa vi var ju inte som andra.. evelina använde mig mest som slav.. och jag jobbar varje dag för att ge igen på dig. Vilket inte funkar så bra.. men snart så du. 

Vi har aldrig gått i samma klass. Förrens i 7an då vi hamnade i samma klass. Fattar du hur glad jag blev då eller??.

Äntligen lixom, jag hamnade i samma klass med världens finaste person, min bästavän, mitt allt. Jag fick träffa dig varje dag. Bara jag ser dig blir jag glad för du lyser upp min värd!! du gör allting så jävla bra!. Tack vill jag bara säga.. det räcker inte. Men jag gör allt för dig! I promise!. Vi går fortfarande i samma klass och det är ju bra :D .

När vi var mindre var vi bara på sommarloven, och ibland då och då. Okej nej det var nog bara sommarloven och jo visst kanske någon gång då och då. Men vi hade andra vänner då som vi va med nästan hela tiden. Men det funkade ju, vi var ju ändå bästavänner. Men sen nu har det vart ett tag då vi vart jätte mycket. Men nu börjar det sjunka igen..och jag vill inte det. Vi måste börja va igen, och allt sånt!!. Sportlovet du!!

    

 
 

Jag har iaf världens finaste vän i hela universum! och jag vet att jag alltid skriver helt cp när jag skriver sånt här och jag får aldrig ner allt, och aldrig det jag vill får jag ner på papper eller på sånt här. Men du ska veta att du är mitt allt gumman. Det vet du redan. Men aa .. du och jag mot världen, right girl? :) Puss på dig! 

          Aw så fina du är! Haha..         aa.. inga kommentarer , eller vad säger du? Haha, aa vi är iaf bäst det är ngt som är säkert ;*           

LOVE YAAAH! ;* 

du&jag, då nu och föralltid!  

Vi taggar redan sommarlovet tillsammans, right? :D

 //Alice

Av Evelina Alice - 14 februari 2012 18:49

Jag har inte varit på det bästa humöret nu. är fortfarande inte det. Hänt en grej. Kommer inte gå in på det, privat. Men jag har iaf pluggat massa, och ska försöka skriva det dära inlägget. Kanske kan få mig att bli lite gladare. Vi hörs om en stund då. Puss //alice

btw; glad alla hjärtans dag finisar!!   

Av Evelina Alice - 14 februari 2012 16:52

nu ska jag plocka ur diskmaskinen, gå ut till min kanin, fixa det dära inlägget om den dära personen, fixa med videoklippen, äta, plugga massa och chilla. Allt det ska hinnas med på 3 h! Vi får se hur det går. Ska sedan sen vid ungefär 8 dra till klubben för att hänga där en stund. Vet sent men brorsan är där då och tänkte kolla lite när han tränar, själv orkar jag inte haha (a) vi hörs om en liten stund. //alice

Av Evelina Alice - 14 februari 2012 11:00

 

Äntligen har jag fått en iphone 4! Är sjukt glad för den! Letar som en galning efter snygga skal. Nästan det bästa med hela mobilen ju. ;) Nu kommer jag kunna mobilblogga också så det är verkligen toppen! Ha det bra! Kram!

Evelina

Av Evelina Alice - 14 februari 2012 10:45

Hollister

Kollage av mig.


Sjukt snygga kläder ifrån Hollister! Tyvärr så finns inte Hollister i Kalmar, men det finns ju i Stockholm och dit ska jag den 27 april! Längtar sjukt mycket till det! /Evelina

Presentation


Hej, nu har du klickat in dig på en blogg som drivs utav två tjejer som är födda 1997. Vi bor i Lindsdal en bit utanför Kalmar.
På fritiden umgås vi med våra vänner,fotar,shoppar och håller på med olika sporter. Kontakt: evelinaochalice@hotmail.com


Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards