evelinaochalice

Alla inlägg under januari 2012

Av Evelina Alice - 7 januari 2012 21:42

ikväll går jag och lägger mig ganska tidigt, för att orka gå upp imorgon. Ska ta och gå upp vid senast 10 iaf! Ska hinna fixa massa grejer. Sen ska jag och min familj åka o kolla på en katt också. Men aja, vi får höras lite senare, eller imorgon. Kram♥ //alice

 

kort hår.. sommar.. saknar! .. klippa kort igen? KOMMENTERA 

Av Evelina Alice - 7 januari 2012 21:30

Nu har vi tagit en paus i chuck-tittandet. Mamma tyckte att jag skulle göra lite på mitt no-arbete så att jag slipper sitta med det hela dagen imorgon. På tal om i morgon så ska jag, förutom att skriva no:n, hem till min farmor och äta lunch. Så det är dom 2 sakerna som är planerade imorgon. Kommer säkert att göra något mer, men det får jag ju reda på imorgon. Och det får ju ni reda på då också! ;)

Av Evelina Alice - 7 januari 2012 19:04

han sjunger så otroligt bra, vet att jag tjatar om honom.. hehe :D ♥ //Alice  

Av Evelina Alice - 7 januari 2012 19:02

vi ligger på nyheterna! .. om inläggen.. går inte att föra över bild men vi gör det iaf :L 

Av Evelina Alice - 7 januari 2012 18:55

diggar verkligen alla nya kläder!, ska även beställa några av dom här ovanför. :) 

//Alice

Av Evelina Alice - 7 januari 2012 18:50

bild i repris trorjag.

Men aa.. har inte gjort nånting idag, bara slappat. Vet inte om jag ska va med någon kompi snart men jag tror inte det, men sitter iaf och kollar katt   (a), vi ska nämligen köpa en till, jag o min familj. Så ja.. antagligen en tjej då så det blir ju många kattungar med, eftersom att vi redan har en som kanske har, och kattungar blir ju lätt med "barn". Vi får hoppas på det bästa.

Bjuder på bilder på mina djur sen (a), för er som vill se. Men vi hörs, kram! ♥ 

Av Evelina Alice - 7 januari 2012 17:01

               

Av Evelina Alice - 7 januari 2012 16:30

Asså förlåt att jag tjatar så mycket om chuck, men jag älskar det programmet. Verkligen! Ni måste se det. Serien är en blaning mellan action och komedi. I huvudrollerna en kille som heter Chuck och en tjej som heter Sarah. Googla på chuck för att få mer information. Hinner inte skriva det nu. Men serien får iallafall       av 5 möjliga. Ni måste se det, ni kommer inte att ångra er! Tips ifrån mig!!! Kram Evelina     

Sarah och Chuck  

Presentation


Hej, nu har du klickat in dig på en blogg som drivs utav två tjejer som är födda 1997. Vi bor i Lindsdal en bit utanför Kalmar.
På fritiden umgås vi med våra vänner,fotar,shoppar och håller på med olika sporter. Kontakt: evelinaochalice@hotmail.com


Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards