evelinaochalice

Alla inlägg under april 2012

Av Evelina Alice - 6 april 2012 20:32

Nu är jag med tillbaka! Ska blogga så mycket jag kan, kanske inte blir så mycket men ska försöka varje dag iaf. Appen har inte kommit än, suck. Men jag ska iaf nu iväg med två kompisar för att äta pizza på krysset. Kommer bli najjs. Men vi hörs sen när jag kommer hem. I promise. Wooppaaa! ♥ /alice


Haha lite kul faktiskt för evelina skrev ju att hon ville ha dip.. sakidak. Och det är faktiskt så att jag ska göra det!! asa niiiice! :D 

Av Evelina Alice - 6 april 2012 19:30

Trudy dress
Kunde inte låta bli att klicka hem denna underbara klänning när jag såg den på Gina Tricots hemsida för nästan precis en månad sen! Hade först tänkt ha den på min skolavslutning men nu så tror jag att jag ska ha den på konfirmationen istället. Tänker matcha den till bruna gladiatorsadaler, brunt flätat skärp i midjan och hög bulle på huvudet ! Tror att det kommer bli skit snyggt faktiskt. :) Sen tänker jag ha lite smycken och sånt också. Vet bara inte om det är snyggast med silver eller guld till ? Får se, men jag tror att det blir antingen vita/svarta pärlor i öronen eller fjäderöronhängen. Är ju ett tag till kvar. ;) Ha det bra! Evelina
VAD TYCKER NI OM MIN NYA KLÄNNING ? HISS / DISS ?

Av Evelina Alice - 6 april 2012 19:00

           

Ett ord, UNDERBART !


Skulle verkligen vilja göra dip dye på mitt hår ! Tyvärr så är jag för feg. ;) Däför funderar jag på att köpa isadoras hårmascara bara för att testa liksom. Går ju ut efter en tvätt så det är ju verkligen jätte bra!  Får se hur det blir med det. Ska iallafall in till stan med mamma imorgon så jag kanske köper en då. Puss! //Evelina


Åhh! Vill ha alla! Bild: www.plazakvinna.com

Av Evelina Alice - 6 april 2012 16:30

Hej igen ! Nu är iallafall jag förhoppningsvis tillbaka. :) Har lite inplanerat på lovet men jag hoppas att jag kan börja blogga som vanligt igen. Ska in till stan med mamma och fixa massor av ärenden, va med annie och johanna någon dag och dansa och gå på stan, konfa (ska gå på tre gudstjänster), tjejkväll hos beata, klippa mig, städa (mitt rum ser ut som ett bombnedslag!), rensa garderoben, komma på en singeldans, dansa med gruppen två gånger, cykla till farmor och marjan (eventuellt med alice) och träna (både själv och förhoppningsvis med alice). Ja det var väl det.. Har inte tänkt att plugga något på lovet förutom att jag ska läsa lite i en engelskabok. Nu ska jag och mamma baka sockerkaka. :) Puss ! Evelina


Ps. Bloggappen har inte kommit en. Jätte dåligt tycker jag! Har väntat på den i flera veckor och den har inte kommit än. Jag som såg fram imot att kunna blogga ifrån mobilen var jag än var.. Aja, den kommer väl. Skriver när den kommer !


weheartit.com  

Presentation


Hej, nu har du klickat in dig på en blogg som drivs utav två tjejer som är födda 1997. Vi bor i Lindsdal en bit utanför Kalmar.
På fritiden umgås vi med våra vänner,fotar,shoppar och håller på med olika sporter. Kontakt: evelinaochalice@hotmail.com


Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards