evelinaochalice

Alla inlägg under april 2012

Av Evelina Alice - 7 april 2012 19:54

 

Världens finaste♥ /Alice

Av Evelina Alice - 7 april 2012 17:52

                               

ni är bäst! /Alice

Av Evelina Alice - 7 april 2012 17:23

Glad påsk allihoppa ! Hoppas att ni får det trevligt, äter god mat, dricker påskmust och äter mycket godis. :) Det ska jag i alla fall ! Kram Evelina

 

Av Evelina Alice - 7 april 2012 17:15

Kom precis hem ifrån stan/modehuset nu. Åkte in vid 10.00 så jag är ganska trött nu. ;) Hittade mycket som vanligt, men jag tror inte att jag visar det för två saker var i present och fyra saker ska jag ha på skolavslutningen. Sen köpte jag en vanlig grå tjocktröja, ett svart baslinne och hudfärgade strumpbyxor också, kanske inte så intressant att se på.. ? Kommentera i så fall ! Nu så tänker jag slappa i soffan, skönt ! Sen vid typ 19.00 kommer jens, pappa, annelie och emma hem ifrån kusinerna så då ska jag gå dit och ge emma ett påskägg och troligtvis så kommer alice dit också så hinner vi träffas lite. ;) Vid 23.00 ikväll är det konfa, segt.. Aja, kommer nog bli ganska kul endå eftersom att nästan alla kompisarna är där. ;) Puss ! /Evelina

 

Av Evelina Alice - 7 april 2012 13:00

Lace and crochet from H&MTvå trender som var stora förra våren/sommaren är spets och virkat. Tycker verkligen om båda ! Tror att dom kommer vara stora även i år. Har gjort ett kollage till er med saker som jag tycker är jätte fina. Dom vita virkade shortsen, västen och franslinnet har jag redan hunnit klickat hem ! Om ni är intresserade av något så finns det på H&M. Kram :) /Evelina


Av Evelina Alice - 7 april 2012 09:59

Godmorgon på er, och glad påsk! Ligger fortfarande i sängen. Uppdatera senare. Kram /Alice.

<3

Av Evelina Alice - 6 april 2012 23:10

Kom nyss hem från mina fina vänner, evelinn å frej, cyklade till krysset och hämtade pizza ist för dom skulle stänga, men vi fick ta hem iaf!. Så ja sen stack vi hem till evelinn och käkade och kollade film, mysfaktor! Sen så nu då satte jag mig lite vid datorn och lyssnar musik och äter gottigt påskgoooodis. Ska snart sova. Men får väl bli om någon timma. Vi hörs imorgon, då kommer kanske världens finaste hit å så ska man va med elin! Puss på er! /Alice

jaag älskar dig finis!  

Presentation


Hej, nu har du klickat in dig på en blogg som drivs utav två tjejer som är födda 1997. Vi bor i Lindsdal en bit utanför Kalmar.
På fritiden umgås vi med våra vänner,fotar,shoppar och håller på med olika sporter. Kontakt: evelinaochalice@hotmail.com


Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards